Πλήρως λειτουργικός θα είναι στις 30/11 ο τερματικός σταθμός του μετρό Θεσσαλονίκης στη Νέα Ελβετία, διαβεβαίωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Ελληνικό Μετρό ΑΕ, Νίκος Κουρέτας, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «το πρότζεκτ “τρέχει” με ρυθμούς Ολυμπιακών Αγώνων».

Στο πλαίσιο της σημερινής κοινής εκδήλωσης των Οργανισμών Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) και Αστικών Συγκοινωνιών (ΟΑΣΘ) και της Ελληνικό Μετρό ΑΕ για την πολιτική κομίστρου στα ΜΜΜ της Θεσσαλονίκης, ο κ. Κουρέτας εξήγησε ότι «αν κάποιος περάσει αυτή τη στιγμή από το σημείο θα δει πάρα πολύ κόσμο να δουλεύει εντατικά και να γίνονται πολλά έργα». Μεταξύ άλλων, ο ίδιος υπενθύμισε για το θέμα ότι «έπρεπε να πατήσουμε γκάζι για την υλοποίηση του πρότζεκτ, αφού μας καθυστέρησαν οι απαλλοτριώσεις, ενώ υπήρξαν και αρκετά νομικά ζητήματα».

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας, επισήμανε για το θέμα του τερματικού σταθμού του μετρό Θεσσαλονίκης στη Νέα Ελβετία πως «εάν δεν προλάβουμε να το έχουμε ολοκληρωμένο στις 1/12, θα είναι σίγουρα έτοιμο εντός του επόμενου μήνα». Υπενθύμισε, δε, ότι το κόστος του πρότζεκτ είναι 10 εκατ. ευρώ, ενώ σε 25 εκατ. ευρώ ανέρχονται τα κονδύλια που δόθηκαν τον τελευταίο ενάμιση μήνα για τις απαλλοτριώσεις. Σε κάθε περίπτωση, ο ίδιος ανέφερε ότι ο τερματικός σταθμός του μετρό Θεσσαλονίκης στη Νέα Ελβετία θα είναι ο «πιο σύγχρονος πολυτροπικός σταθμός μετεπιβίβασης σε όλη την Ελλάδα».

Ο Σταθμός Νέα Ελβετία θα εξυπηρετεί τη Γραμμή 1 του Μετρό Θεσσαλονίκης και θα χρησιμεύει ως ο ανατολικός τερματικός σταθμός της γραμμής.

Αρχές του 2025 οι εξελίξεις για τον τερματικό σταθμό Μίκρας

Την πεποίθηση ότι στην αρχή της νέας χρονιάς θα υπάρχουν εξελίξεις αναφορικά με το έργο που αφορά τον τερματικό σταθμό Μίκρας, εξέφρασε, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας.

«Και σε αυτό το έργο έχουμε μια σειρά από απαλλοτριώσεις και τεχνικά ζητήματα που πρέπει να δούμε», τόνισε ο κ. Τόσκας και πρόσθεσε ότι «έχουμε κάνει μια σειρά από πρώτες προκαταρκτικές προσεγγίσεις και μελέτες για την οργάνωση του Τερματικού Σταθμού της Μίκρας και είναι το αμέσως επόμενο σημείο στο οποίο θα σταθούμε ως ΟΣΕΘ, εφόσον μας δοθεί η δυνατότητα και έχουμε εξασφαλισμένα κονδύλια για την υλοποίηση έργων». Όπως διευκρίνισε, στον τερματικό σταθμό Μίκρας πρέπει να γίνουν -μεταξύ άλλων- και έργα για τη συνδεσιμότητα του σταθμού «έτσι ώστε να μπορέσουμε με ευχέρεια να μετακινούμε τις λεωφορειακές γραμμές από και προς αυτόν», όπως εξήγησε.

Υπενθυμίζεται ότι η επέκταση του μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά με τους πέντε σταθμούς της έχει τοποθετηθεί χρονικά ώς το τέλος του 2025.