Μέχρι τις 20 Νοεμβρίου μπορούν να υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής στο δωρεάν πρόγραμμα «Lab-To-Market Bootcamp» οι ερευνητικές ομάδες, οι εταιρείες-τεχνοβλαστοί (spin-offs) και οι νεοφυείς επιχειρήσεις (startups), που επιθυμούν να μεταφέρουν τα αποτελέσματα της τεχνολογικής έρευνάς τους στην αγορά. Το δωρεάν πρόγραμμα είναι αποτέλεσμα συνεργασίας του Κέντρου Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, της Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας και της Ideas Forward. Σκοπός του είναι να υποστηρίξει δέκα επιλεγμένες ομάδες με ερευνητικό υπόβαθρο, που επιθυμούν να αξιοποιήσουν εμπορικά τα αποτελέσματα της τεχνολογικής τους έρευνας και να τις βοηθήσει να ξεπεράσουν τις προκλήσεις του μετασχηματισμού της τεχνολογίας τους σε καινοτόμο προϊόν. Οι ενδιαφερόμενοι και οι ενδιαφερόμενες μπορούν να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής τους μέσω της ιστοσελίδας nextstage. gr.
Κατά τη διάρκεια του «Lab-To-Market Bootcamp» οι ομάδες θα λάβουν εκπαίδευση και εξειδικευμένη καθοδήγηση από ειδικούς με εμπειρία στην τεχνολογική έρευνα και την προϊοντική καινοτομία. Επιπλέον θα έχουν την ευκαιρία δικτύωσης με ιδρυτές νεοφυών επιχειρήσεων, επενδυτές, καθώς και στελέχη της αγοράς που αναζητούν συνεργασίες με startups και spin-offs. Στο τέλος του προγράμματος οι συμμετέχοντες και συμμετέχουσες θα παρουσιάσουν τις ιδέες τους σε θεσμικούς επενδυτές και επιχειρηματικούς αγγέλους, διεκδικώντας βραβεία συνολικής αξίας άνω των 5.000 ευρώ και συνεχιζόμενη υποστήριξη ακόμα και μετά την ολοκλήρωση του Bootcamp.
Το «Track 1» του προγράμματος απευθύνεται ειδικά σε ερευνητές του ΑΠΘ και συγκεκριμένα σε ερευνητικές ομάδες και τεχνοβλαστούς του ΑΠΘ με τεχνολογία σε επίπεδο ετοιμότητας TRL 4 ή μεγαλύτερο. Το «Track 2» απευθύνεται σε ερευνητικές ομάδες και startups εκτός ΑΠΘ με τεχνολογία σε επίπεδο TRL 6 ή μεγαλύτερο. Οι εργασίες του Lab-To-Market Bootcamp θα πραγματοποιηθούν στις εγκαταστάσεις του Κέντρου Διάδοσης Ερευνητικών Αποτελεσμάτων Α.Π.Θ. και της Αλεξάνδρειας Ζώνης Καινοτομίας._
Έως 20/11 οι αιτήσεις για το πρόγραμμα «Lab-To-Market Bootcamp»
Μέχρι τις 20 Νοεμβρίου μπορούν να υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής στο δωρεάν πρόγραμμα «Lab-To-Market Bootcamp» οι ερευνητικές ομάδες