Ο Κάρλος Ταβάρες, είναι Πορτογάλος επιχειρηματίας. Είναι ο διευθύνων σύμβουλος (CEO) της Stellantis, της τέταρτης μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο με βάση τις πωλήσεις, που δημιουργήθηκε από τη συγχώνευση του Ομίλου PSA και της Fiat Chrysler Automobiles. Προηγουμένως ήταν ο επικεφαλής επιχειρησιακός διευθυντής της Renault.
Η Stellantis είναι έτοιμη να «παλέψει» για τη θέση της στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της Ευρώπης ενάντια στον ισχυρό ανταγωνισμό από τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλός της Κάρλος Ταβάρες, κατά την διάρκεια της παρουσίασης της νέας γραμμής παραγωγής αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων EV στη Σερβία, αναφέρει το Reuters.
Ο Κάρλος Ταβάρες είπε ότι η Stellantis θα «προκληθεί βάναυσα» από την κινεζική επίθεση στην ευρωπαϊκή αγορά, αναφέρει το Reuters
«Στη Stellantis είμαστε έτοιμοι για τον αγώνα», δήλωσε στο Bloomberg.
Ωστόσο, η Stellantis ενισχύει την παραγωγή κιβωτίων ταχυτήτων για υβριδικά αυτοκίνητα καθώς οι πωλήσεις των EV επιβραδύνονται. Στοχεύει να αυξήσει την παραγωγή των ηλεκτρικών κιβωτίων διπλού συμπλέκτη της κατά 10%, αναφέρει το
Bloomberg. Σχεδιάζει να ενισχύσει την παραγωγή συστημάτων μετάδοσης για υβριδικά οχήματα, καθώς η ασθενέστερη ζήτηση για πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα ωθεί τις αυτοκινητοβιομηχανίες να αλλάξουν πορεία.
Η Stellantis εφαρμόζει την στρατηγική ηλεκτροκίνησης για να προσφέρει οχήματα για τις 14 μάρκες της που θα προσφέρουν προηγμένη τεχνολογία σε προσιτές τιμές, ανακοίνωσε ο όμιλος.
Ως μέρος του στρατηγικού σχεδίου Dare Forward 2030, επενδύει περισσότερα από 50 δισεκατομμύρια ευρώ στην ηλεκτροκίνηση την επόμενη δεκαετία, θέτοντας την πορεία για ένα μείγμα πωλήσεων 100% επιβατικών ηλεκτρικών οχημάτων (BEV) στην Ευρώπη και 50% επιβατικών αυτοκινήτων και το ανάλογο μείγμα πωλήσεων ελαφρών φορτηγών BEV στις Ηνωμένες Πολιτείες έως το 2030. Μέχρι τότε, σχεδιάζει να προσφέρει περισσότερα από 75 μοντέλα BEV, που αντιπροσωπεύουν 5 εκατομμύρια μονάδες σε ετήσιες πωλήσεις BEV παγκοσμίως.
Τέσσερις παγκόσμιες πλατφόρμες πολλαπλής ενέργειας BEV-Native. Δεδομένου ότι η εμβέλεια, ο χρόνος φόρτισης, η οικονομική προσιτότητα και η επιλογή είναι πρωταρχικής σημασίας για τους οδηγούς, το σχέδιο του ομίλου απαιτεί την εξυπηρέτηση μιας μεγάλης ποικιλίας τμημάτων και σειρών οχημάτων. Αποφασίστηκε η δημιουργία τεσσάρων υπερσύγχρονων πλατφορμών οχημάτων BEV (STLA Small, Medium, Large και Frame), τρεις μονάδες ηλεκτρικής κίνησης (EDM) για την παροχή αρθρωτότητας και απόδοσης, καθώς και διαφορετικές συστοιχίες μπαταρίας για να διασφαλιστεί η προσιτή τιμή. Αυτοί οι συνδυασμοί θα προσφέρουν αυτονομία οδήγησης μεταξύ 500-800 χιλιομέτρων και πρόωση εμπρός, πίσω και τετρακίνηση, ανακοίνωσε ο όμιλος.