Σύμφωνα με το υπό διαβούλευση τεύχος δημοπράτησης, ο διαγωνισμός για την προμήθεια ως 700 νέων λεωφορείων για τις μείζονες περιοχές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης χωρίζεται σε τρία τμήματα, καθένα από τα οποία θα περιλαμβάνει τουλάχιστον 100 οχήματα. Ειδικότερα, το πρώτο τμήμα που αφορά στα βραδείας φόρτισης λεωφορεία, προβλέπει τόσο midi οχήματα μήκους 8-10 μέτρων, τυπικά οχήματα 12 μέτρων και 18μετρα αρθρωτά, μαζί με τους σταθμούς φόρτισης. Για το δεύτερο τμήμα προβλέπονται μόνο 12μετρα οχήματα, αλλά δύο τύποι φορτιστών. Αυτοί θα είναι τόσο βραδείας φόρτισης, όσο και ταχείας/ευκαιριακής φόρτισης με εγκατεστημένο παντογράφο και ενσωματωμένο υποσταθμό μέσης/χαμηλής τάσης 20/0,4kV. Αναφορικά με τα τρόλεϊ, αυτά θα είναι είτε τυπικά 12μετρα είτε αρθρωτά 18μετρα. Σε κάθε περίπτωση, θα έχουν δυνατότητα αυτόνομης κίνησης με συσσωρευτές και φόρτισης κατά την κίνηση (In-Motion Charging).
Το έργο θα χρηματοδοτηθεί από το πρόγραμμα «Μεταφορές 2021-2027» του ΕΣΠΑ. Βάσει του αρχικού τεύχους της διακήρυξης, ο ανάδοχος θα αναλάβει την υποχρέωση και για την τακτική συντήρηση των οχημάτων για τους πρώτους 12 μήνες της σύμβασης που θα συνάψει.