Πηγή Εικόνας: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Συγκεκριμένα, η διοίκηση της εταιρείας αποφάσισε την παράταση του συγκεκριμένου μέτρου και μετά το πέρας του θεσμοθετημένου από την κυβέρνηση εξαμήνου, «αφουγκραζόμενη τις δυσκολίες των καταναλωτών και θέλοντας να προσφέρει λύσεις για όλες και όλους με προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας, σε σταθερά χαμηλές τιμές», σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

«Προχωράμε σε σημαντικές υποστηρικτικές δράσεις πέρα από τις θεσμικές πρωτοβουλίες της πολιτείας. Συνεχίζουμε να στηρίζουμε με κάθε τρόπο το “Καλάθι του Νοικοκυριού” και παρατείνουμε την πρωτοβουλία “Μόνιμη Μείωση Τιμής” του υπουργείου Ανάπτυξης, τόσο σε επώνυμα όσο και σε ιδιωτικής ετικέτας προϊόντα, συμβάλλοντας ενεργά στην καταπολέμηση της ακρίβειας», δήλωσε ο Martin Brandenburger, CEO και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Lidl Ελλάς στο πλαίσιο επετειακής εκδήλωσης της εταιρείας για τα 25 χρόνια λειτουργίας της στην Ελλάδα.

Η επέκταση του μέτρου αφορά τη μείωση τιμής το λιγότερο κατά 5%σε τουλάχιστον 80 προϊόντα, επώνυμα και ιδιωτικής ετικέτας, ώστε οι καταναλωτές να μην χρειάζεται να κάνουν συμβιβασμούς στα εβδομαδιαία ψώνια τους. Από τον Μάιο του 2023 και πριν τεθεί σε εφαρμογή η πρωτοβουλία «Μόνιμη Μείωσης Τιμής» του Υπουργείου Ανάπτυξης, η Lidl Ελλάς με αίσθημα ευθύνης προέβη σε μειώσεις τιμών, διαθέτοντας περισσότερα από 330 προϊόντα με μόνιμα χαμηλή τιμή έως και μείον 37%. Επιπλέον, σύμφωνα με έρευνες που εκπονεί εσωτερικά και σε τακτική βάση σε πάνω από 200 προϊόντα βασικής ανάγκης, προκύπτει πως η Lidl Ελλάς είναι τουλάχιστον 10% φθηνότερη σε σχέση με τα υπόλοιπα σούπερ μάρκετ.