Η νέα Mercedes GLB διατίθεται στην Ελλάδα με τέσσερις επιλογές βενζινοκινητήρων και τρεις επιλογές πετρελαιοκινητήρων. Η γκάμα περιλαμβάνει τετρακύλινδρα σύνολα με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT επτά ή οκτώ ταχυτήτων. Οι δύο βενζινοκινητήρες υψηλότερης απόδοσης διατίθενται με το μεταβλητό σύστημα τετρακίνησης 4MATIC.
Για τη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών, όλοι οι βενζινοκινητήρες είναι εξηλεκτρισμένοι και διαθέτουν πρόσθετο ηλεκτρικό σύστημα 48 Volt για την κινούμενη με ιμάντα μίζα-δυναμό. Τα 10 kW επιπλέον ισχύος που διατίθενται από αυτό το ήπια υβριδικό σύστημα στιγμιαία υποστηρίζουν την άμεση εκκίνηση και χρησιμοποιούνται για ταχύτερη επιτάχυνση μέσω της λειτουργίας ενίσχυσης. Η μίζα-δυναμό εξασφαλίζει επίσης περισσότερη άνεση. Eκτός από την εκκίνηση του κινητήρα με χαμηλά επίπεδα κραδασμών και θορύβου, επιτρέπει την οδήγηση με σταθερή ταχύτητα με απενεργοποιημένο κινητήρα εσωτερικής καύσης. Επιπλέον, ανακτά ενέργεια κατά την πέδηση και την επιτάχυνση και τροφοδοτεί το ηλεκτρικό κύκλωμα οχήματος 12 Volt και την μπαταρία 48 Volt με ηλεκτρική ενέργεια.
Η ομαλή λειτουργία και η υψηλή απόδοση ισχύος σε συνδυασμό με τη σύγχρονη αποδοτικότητα είναι τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του 2λιτρου τετρακύλινδρου πετρελαιοκινητήρα. Είναι διαθέσιμος σε τρία επίπεδα ισχύος και ροπής στρέψης από 85 kW (280 Nm) έως 140 kW (400 Nm) και διαθέτει υπερπλήρωση ενός σταδίου με μεταβλητή γεωμετρία στροβίλου. Η κυλινδροκεφαλή και ο στροφαλοθάλαμος έχουν κατασκευαστεί από ελαφρύ κράμα αλουμινίου. Η επίστρωση NANOSLIDE της Mercedes μειώνει την τριβή ανάμεσα στο τοίχωμα του κυλίνδρου και το χαλύβδινο έμβολο, με αποτέλεσμα να μειώνονται η κατανάλωση και οι εκπομπές.