Για τη συνεισφορά του Marketing στην επιχειρηματική ανάπτυξή της διακρίθηκε η αεροπορική εταιρεία SKY express κι επιβραβεύτηκε για τη στρατηγική σκέψη, την καινοτόμο δράση και την αποτελεσματικότητά της.
Ειδικότερα, η εταιρεία μετά τις 3 τιμητικές διακρίσεις, που έλαβε λίγο καιρό πριν από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών απέσπασε στα Marketing Achievement Awards 2024:
– Gold Award στην κατηγορία Best Marketing Strategy for Customer Experience / Loyalty, και
– Bronze Award στην κατηγορία Best Marketing Strategy for a Sustainable Future
Και τα δύο βραβεία απονεμήθηκαν στη SKY express για τη BLISS, την επανασχεδιασμένη και μοντέρνα Business Class της εταιρείας.
H BLISS Business Class προσφέρει στον επιβάτη premium υπηρεσίες από την κράτηση ακόμα του εισιτηρίου του, μέχρι και την έξοδό του από το αεροδρόμιο του προορισμού του, όπως, μεταξύ άλλων, προτεραιότητα, άνεση, πρόσβαση στα VIP lounges, επιπλέον δωρεάν κιλά αποσκευών, μεταφορά με ιδιωτικό όχημα στον χώρο του αεροπλάνου, αλλά και μία ποικιλία υγιεινών και φρέσκων κρύων γευμάτων υψηλής διατροφικής αξίας και ποιότητας εν πτήσει.
Επιπλέον, δίνει τη δυνατότητα στον επιβάτη να συμμετέχει μέσω ενεργών πράξεων σε ένα βιώσιμο μέλλον, επιλέγοντας συνειδητά πριν την πτήση του, όχι μόνο το είδος του γεύματός του, αλλά και τη μη κατανάλωσή του, συμβάλλοντας στην προσπάθεια μείωσης της σπατάλης φαγητού και της άσκοπης ενέργειας για την παραγωγή του. Επιπρόσθετα, η ανανέωση του στόλου με καινούργια αεροσκάφη τελευταίας τεχνολογίας, με μικρότερο περιβαλλοντικό και ηχητικό αποτύπωμα ενισχύει εμπράκτως τη βιωσιμότητα στον πυρήνα δράσης της εταιρείας.
Η BLISS ξεχώρισε ανάμεσα σε περισσότερες από 100 υποψηφιότητες.
Τα Marketing Achievement Awards 2024 διοργανώθηκαν από την Boussias Events και οι υποψηφιότητες αξιολογήθηκαν με κριτήρια τη στρατηγική, την υλοποίησή, την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα.
Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 2 Απριλίου στο Radisson Blu Park Hotel με τη συμμετοχή 150 στελεχών της αγοράς.