Πηγή Εικόνας: απε - μπε

Άνω κάτω έγινε η αγορά του λιανεμπορίου από τα προαναγγελθέντα μέτρα Σκρέκα από τα μέσα του περασμένου Ιανουαρίου αφού οι καταναλωτές σήκωσαν «χειρόφρενο» στις αγορές τους και περίμεναν την εφαρμογή των μέτρων από τις αρχές Μαρτίου για τα απορρυπαντικά και τα καθαριστικά οικιακής χρήσης.

Την αποκάλυψη αυτή έκανε ο διευθύνων σύμβουλος της Παπουτσάνης Μενέλαος Τασόπουλος μιλώντας σε αναλυτές με την ευκαιρία δημοσιοποίησης των οικονομικών αποτελεσμάτων του 2023.

Ανέφερε μεταξύ άλλων ότι η αναγγελία των μέτρων έφερε αναστάτωση στην αγορά με τους καταναλωτές να περιορίζουν τις αγορές τους διότι τις μετέθεσαν μετά την εφαρμογή των μέτρων στις αρχές Μαρτίου αφού τα προϊόντα θα είχαν νέες και πιο χαμηλές τιμές σε σχέση με αυτές που είχαν το πρώτο δίμηνο του 2024.

Ο ίδιος τόνισε ότι η κίνηση έχει οδηγήσει το πρώτο τρίμηνο σε πωλήσεις, οι οποίες είναι μεν σε διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης σε σχέση με πέρυσι, αλλά παρόλα αυτά είναι σημαντικά μειωμένες σε σχέση με τον ρυθμό ανάπτυξης του 2023, ο οποίος συνεχίστηκε και μέχρι τον Ιανουάριο του 2024 μέχρι που άρχισε η αγορά να συνειδητοποιεί τι πάει να γίνει και πώς θα εφαρμοστούν τα νέα μέτρα»

Από την πλευρά της η κα Ειρήνη Χατζηιωακειμίδου, Marketing Director της

Παπουτσάνης, είπε ότι είμαστε στην αρχή ενός δυνατού πλάνου για τα προϊόντα «Αρκάδι» το πρώτο τρίμηνο τα οποία όμως ανετράπησαν και αναμένεται να εφαρμοστούν στο δεύτερο τρίμηνο διότι μεσολάβησαν τα νέα μέτρα.

Οι τιμοκατάλογοι είναι μειωμένοι κατά 15% και το πιο σημαντικό ήταν ότι αλλάξαμε το σχέδιο των προσφορών αλλά θα εμφανιστεί τον Απρίλιο μέσα στο νέο πλαίσιο .

Η κα Ειρήνη Χατζηιωακειμίδου, είπε ότι για τα προϊόντα «Αρκάδι» απορρυπαντικά πλυντηρίων ρούχων και πιάτων η «Παπουτσάνης» διεκδικεί υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης στα επίπεδα του 80% για το 2024.

Η «Παπουτσάνης» βάζει ψηλά τον πήχη για τα επώνυμα προϊόντα που έχει στο χαρτοφυλάκιο της. Επιπλέον το ενδιαφέρον της στρέφεται και σε εξαγορές στην εγχώρια αγορά παρότι το 55% του κύκλου εργασιών της, προέρχεται από τις διεθνείς αγορές δίνει έμφαση στην εξωστρέφεια σχεδιάζοντας επέκταση σε νέες αγορές.

Ο βασικός στόχος της εταιρείας σε συνδυασμό με το innovation και το sustainability τόνισε ο επικεφαλής της Παπουτσάνης είναι και οι εξαγορές που παραμένουν στο κάδρο, καθώς όπως είπε «είμαστε ανοιχτοί και εφόσον προκύψει κάποια ευκαιρία θα κινηθούμε ανάλογα».

Για το 2024 η Παπουτσάνης εκτιμά ότι θα έχει ανάπτυξη πωλήσεων περίπου

κατά 12% με τον τζίρο να φτάνει στα 70 εκατ. ευρώ, με ανάπτυξη και στις κατηγορίες που δραστηριοποιείται, με έμφαση στο branded προϊόν αλλά και νέες συνεργασίες με πολυεθνικές.

Νίκος Θεοδωρόπουλος