Την ανυπομονησία της «ΗotelBrain» να εντάξει νέες ξενοδοχειακές μονάδες στο χαρτοφυλάκιό της, αλλά και τη δυσκολία που αντιμετωπίζει ενίοτε στην εξεύρεση των απαιτούμενων ακινήτων, ιδίως στη Βόρεια Ελλάδα, όπου οι ιδιοκτήτες είναι «συναισθηματικά πιο δεμένοι» με τις ιδιοκτησίες τους, εξέφρασε ο πρόεδρος και ιδρυτής της εταιρείας Πάνος Παλαιολόγος, μιλώντας στο 7ο συνέδριο Prodexpo North.
«Όλα τα πρότζεκτ μας πηγαίνουν εξαιρετικά καλά στη Βόρεια Ελλάδα, είμαστε εξαιρετικά ικανοποιημένοι με τις επιδόσεις. Δεν είναι όμως εύκολο να βρούμε νέες ιδιοκτησίες. Οι ιδιοκτήτες είναι συναισθηματικά δεμένοι με τις ιδιοκτησίες τους, περισσότερο από ό,τι σε άλλες περιοχές της Ελλάδας, η δε Χαλκιδική είναι ένας τεράστιος τουριστικός προορισμός εδώ και χρόνια (οπότε τα διαθέσιμα ακίνητα είναι ακόμα λιγότερα). Σε άλλες περιοχές της Ελλάδας είναι πιο εύκολο (να βρούμε ακίνητα). Αναζητούμε διαρκώς χώρους να εντάξουμε στο χαρτοφυλάκιό μας» επισήμανε ο κ. Παλαιολόγος, σύμφωνα με τον οποίο η περιοχή της Βόρειας Ελλάδας συγκεντρώνει εξαιρετικό ανθρώπινο ταλέντο στον τομέα της φιλοξενίας.
Η εταιρεία ελέγχει -μεταξύ άλλων- ένα ξενοδοχείο στη Χαλκιδική, έχει μεγάλη παρουσία στη Θάσο, δύο ιδιοκτησίες σε Μαρώνεια και Αλεξανδρούπολη, 10 στη Ρόδο, επτά στην Κω και πέντε στην Κέρκυρα. «Στη Χαλκιδική δεν μπορούμε ακόμα να καλύψουμε τις ανάγκες, για αυτό ψάχνουμε για περισσότερες ιδιοκτησίες» συνόψισε.
«Κάποτε οι τουριστικοί πράκτορες δεν πουλούσαν τη Χαλκιδική, αλλά το Sani»
«Κάποτε οι τουριστικοί πράκτορες δεν πουλούσαν τη Χαλκιδική, αλλά το Sani. Σήμερα η ιστορία είναι διαφορετική: έχουμε πεντάστερα ξενοδοχεία, έχουμε γνωστά brands που έρχονται στην περιοχή, οπότε πλέον ο προορισμός μπορεί να είναι η ίδια η Χαλκιδική» επισήμανε ο Κωνσταντίνος Αλεξόπουλος, εκτελεστικός πρόεδρος της DHR Services, ενώ πρόσθεσε ότι ακόμα δεν είδαμε τι μπορεί να αποφέρει σε όρους τουριστικών ροών προς τη Χαλκιδική ο δεύτερος διάδρομος προσαπογειώσεων στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης.
Πρόσθεσε δε, ότι το γεγονός ότι η διάρκεια της πτήσης προς Θεσσαλονίκη από την Κεντρική Ευρώπη είναι μια ώρα συντομότερη, σε σχέση πχ. με τα νησιά του Αιγαίου, δίνει ένα σημαντικό πλεονέκτημα στους tour operators: «Οι tour operators, που στην ουσία είναι αεροπορικές εταιρείες, μπορούν έτσι να χρησιμοποιήσουν το ίδιο αεροσκάφος ακόμα και τρεις φορές ημερησίως, ενώ όταν πετούν προς τα νησιά του Αιγαίου δεν έχουν τέτοιες δυνατότητες». Επισήμανε ακόμη ότι χρειάζεται να γίνει καλύτερο branding στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική και να αξιοποιηθούν οι δυνατότητες των συνεργειών.
«Πολλή κίνηση και πολύ momentum» βλέπει στον ξενοδοχειακό τομέα της Θεσσαλονίκης ο Αννίβας Βασιλόπουλος, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ANICON, σύμφωνα με τον οποίο αυτή τη στιγμή γίνονται στη Βόρεια Ελλάδα πολλές συναλλαγές. Όπως είπε, παρότι τα τελευταία δύο χρόνια ακούμε για περισσότερες επενδύσεις σε περιοχές όπως η Αθήνα, η Μύκονος και η Πάρος, εσχάτως πληθαίνουν οι επενδυτικές κινήσεις σε πιο απομακρυσμένους προορισμούς όπως τα Κουφονήσια.