Της Τέτης Ηγουμενίδη
Με την Άβαξ να έχει καταθέσει, σύμφωνα με πληροφορίες, την πιο συμφέρουσα οικονομική προσφορά, παρέχοντας έκπτωση 17%, θα συνεχιστεί η διαγωνιστική διαδικασία για το οδικό έργο Ιωάννινα – Κακκαβιά, αρχικού προϋπολογισμού 310 εκατ. ευρώ.
Για το Ιωάννινα – Κακαβιά, εκτός από την Άβαξ, προσφορές κατέθεσαν χθες οι ΓΕΚ Τέρνα, Intrakat, Μέτκα (Mytilineos) και η κοινοπραξία των ΕΚΤΕΡ – Δομική Κρήτης – ΕΡΕΤΒΟ – ΤΕ.ΝΑ.
Ο νέος αυτοκινητόδρομος, μήκους 70 χλμ, αποτελεί συνέχεια της Ιόνιας Οδού από τα Ιωάννινα προς τα ελληνοαλβανικά σύνορα στην περιοχή της Κακαβιάς, διασχίζοντας τον νομό Ιωαννίνων.
Σε ένα άλλο διαγωνισμό, τη σύνδεση του τέλους της παράκαμψης Μακρακώμης με ανατολικό μέτωπο Σήραγγας Τυμφρηστού (τμήμα του οδικού άξονα Λαμία – Καρπενήσι – Αγρίνιο) εκδήλωση ενδιαφέροντος κατέθεσαν όλοι οι προαναφερόμενοι φορείς, αλλά και άλλες εταιρίες όπως, μεταξύ άλλων, η ΤΕΚΑΛ.
Επίσης χθες αποσφραγίστηκαν οι φάκελοι των τεχνικών προσφορών για τον Βόρειο Οδικό Άξονα της Κρήτης (ΒΟΑΚ) και υπεγράφη η σύμβαση κατασκευής του έργου αναβάθμισης του υφιστάμενου Προαστιακού Σιδηροδρόμου Δυτικής Αττικής, στο Τμήμα Άνω Λιόσια – Μέγαρα.
Την προαναφερόμενη σύμβαση υπέγραψαν ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης, και ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΜΕΤΚΑ (όμιλος Μυτιληναίου) Ντίνος Μπενρουμπής. Το συνολικό κόστος του έργου ανέρχεται στο ποσό των 95,742 εκατ. χωρίς ΦΠΑ, με εκτίμηση αναθεώρησης 5,331 εκατ. ευρώ και διάρκεια υλοποίησης 24 μήνες.