Αντίστοιχη άνοδο φέρεται να εμφάνισαν στο εννεάμηνο του έτους και τα έσοδα της Αττικής Οδού, με ενίσχυση της τάξεως του 9% με 10% έναντι του ιδίου διαστήματος της προηγούμενης χρονιάς, καθώς φέρονται να έχουν ανέλθει σε πάνω από 158 εκατ. ευρώ. Να θυμίσουμε ότι τα έσοδα στα σύνολο του 2019 ανήλθαν σε περίπου 194 εκατ. ευρώ, το 2020 σε 150 εκατ., το 2021 σε 176 εκατ. ευρώ, το 2022 ενισχύθηκαν σε πάνω από 196 εκατ. ευρώ. Βέβαια, τα μεγέθη στα έτη 2020 – 2021 επηρεάστηκαν από την μείωση της κυκλοφορίας λόγω επιβολής περιορισμών.
Τα νούμερα αυτά επιβεβαιώνουν όσα κατά καιρούς έχουν αναφέρει και οι διοικήσεις των δύο κατασκευαστικών ομίλων που αποτελούν την κοινοπραξία της Αττικής Οδού, δηλαδή των ΕΛΛΑΚΤΩΡ (ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις) και ΑΒΑΞ, περί σαφούς ανόδου των μεγεθών της παραχώρησης σε ροές και οικονομικά μεγέθη που πλέον θυμίζουν ή και ξεπερνούν αυτά του 2019. Ετος, το οποίο κάποιοι παράγοντες του κλάδου έπαιρναν ως σύγκριση καθώς ήταν το τελευταίο πριν την επιβολή περιορισμών στην κυκλοφορία ελέω covid. Βέβαια, στη συνέχεια το κράτος αποφάσισε την άρση των περιορισμών αλλά τα μεγέθη του οδικού άξονα πέρασαν αυτά τόσο του 2019 όσο και τα περσινά.
Η Αττική Οδός είναι ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος μήκους περίπου 70 χλμ., που κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1990 με τη μέθοδο της παραχώρησης. Αποτελεί τον περιφερειακό οδικό άξονα της ευρύτερης μητροπολιτικής περιοχής της Αθήνας και τμήμα της σπονδυλικής στήλης του οδικού δικτύου του Νομού Αττικής. Πρόκειται για ένα προαστιακό οδικό δίκτυο και αυτοκινητόδρομο, με δύο ή τρεις λωρίδες κυκλοφορίας και μία λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ), ανά κατεύθυνση. Σε ορισμένα τμήματα στο μέσον του αυτοκινητόδρομου, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, κινείται ο προαστιακός σιδηρόδρομος, που δεν αποτελεί μέρος της σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού.