Της Τέτης Ηγουμενίδη
Το νέο υπερπολυτελές beach resort της Γλυφάδας, υπό την ονομασία One&Only Aesthesis, εκεί όπου παλαιότερα βρίσκονταν τα Αστέρια Γλυφάδας, τίθεται σε λειτουργία και θα υποδεχθεί τους πρώτους επισκέπτες του τον Νοέμβριο.
Πρόκειται για συνολική επένδυση ύψους 300 εκατ. ευρώ της Grivalia Hospitality που φέρνει για πρώτη φορά στη χώρα μας ένα από τα κορυφαία brands υπερπολυτελών θέρετρων στον κόσμο, το One&Only.
Τη νέα ξενοδοχειακή μονάδα στην Αθηναϊκή Ριβιέρα παρουσίασε χθες επίσημα η δημιουργός εταιρεία.
Στην εκδήλωση έδωσαν το «παρών» ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος εγκαινίασε το έργο μαζί με τον Γιώργο Χρυσικό, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Grivalia Hospitality, την Αυτού Εξοχότητα Mohammed Al Shaibani, διευθύνοντα σύμβουλο ICD και Πρόεδρο της Kerzner International και τον Philippe Zuber, CEO της Kerzner International, ενώ επίτιμος καλεσμένος της τελετής ήταν ο Prem Watsa, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Fairfax Financial Holdings και βασικός μέτοχος της Grivalia Hospitality.
O Prem Watsa στο σύντομο χαιρετισμό του μεταξύ άλλων εξήρε την φιλοεπενδυτική πολιτική που ακολουθεί η κυβέρνηση σημειώνοντας ότι αν δεν υπήρχε δεν θα ήταν δυνατόν να ολοκληρωθεί το συγκεκριμένο έργο. Από την πλευρά του ο κ. Μητσοτάκης χαρακτήρισε τον κ. Watsa ως τον πιο «υπομονετικό και σταθερό» επενδυτή της χώρας, λέγοντας μάλιστα πως «θα πρέπει να του στηθεί ανδριάντας».
Ο πρωθυπουργός πρόσθεσε πως η συγκεκριμένη ξενοδοχειακή μονάδα έχει όλα τα χαρακτηριστικά που επιθυμεί η χώρα για τον τουρισμό της, κυρίως έμφαση στη βιωσιμότητα και καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας. «Τα εγκαίνια αυτά συμβολίζουν την πρόοδο της Ελλάδας» συμπλήρωσε και κατέληξε πως η χώρα μας σημειώνει μεγάλη πρόοδο στα δημοσιονομικά, έλαβε την επενδυτική βαθμίδα και αυτά σε μια περίοδο κατά την οποία η παγκόσμια οικονομία αντιμετωπίζει μεγάλες προκλήσεις.
Σύμφωνα με τους δημιουργούς του One&Only Aesthesis πρόκειται για ένα έργο ορόσημο που επανασυστήνει τον υπερπολυτελή τουρισμό στην Αθηναϊκή Ριβιέρα
Σε έκταση 278.000 τμ. προστατευμένης δασικής περιοχής, με ακτογραμμή 2,2 χλμ., το One&Only Aesthesis με δυναμική 127 κλειδιών και 14 ιδιωτικών κατοικιών, θα λειτουργεί όλο τον χρόνο, δίνοντας έμφαση στην ιδιωτικότητα και σε καινοτόμες εμπειρίες για τους επισκέπτες, όπως συμβαίνει με κάθε προορισμό που επιλέγει η One&Only σε μερικές από τις πιο όμορφες τοποθεσίες στον κόσμο.
Επιπλέον, με την Grivalia Hospitality να εστιάζει σημαντικά σε θέματα αειφορίας και βιωσιμότητας σε όλα τα έργα της, το One&Only Aesthesis συνδυάζει την υψηλή αισθητική με την περιβαλλοντικά υπεύθυνη λειτουργία και φέρει την πιστοποίηση Sustainable SITES και LEED βαθμίδας Silver.
Είναι ενδεικτικό, όπως έχει πει ο κ. Χρυσικός, ότι το κόστος ανά κλειδί διαμορφώθηκε σε 1,2 εκατ. ευρώ.
Το κόστος κατασκευής ανήλθε στα 170 εκατ. ευρώ, ενώ η συνολική επένδυση όπως προαναφέραμε είναι ύψους 300 εκατ. (αγορά του ακινήτου, κατασκευή και χρηματοοικονομικό κόστος).
Για τις ανάγκες λειτουργίας του resort έχουν ήδη δημιουργηθεί πάνω από 500 νέες θέσεις απασχόλησης, ενώ κατά την περίοδο της κατασκευής τα τελευταία 6 χρόνια εργάστηκαν περίπου 450 άτομα.
Όπως επεσήμανε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Grivalia Hospitality «το One&Only Aesthesis αναβαθμίζει το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας και καθιερώνει την Αθηναϊκή Ριβιέρα ως κυρίαρχο προορισμό πολυτελούς φιλοξενίας διεθνώς».
Στον χαιρετισμό του μεταξύ άλλων ευχαρίστησε τους ομίλους που συνέβαλαν στην κατασκευή του έργου, τους ΓΕΚ Τέρνα και Μυτιληναίος, και προσωπικά τους επικεφαλής τους, Γιώργο Περιστέρη και Ευάγγελο Μυτιληναίο, αντίστοιχα, οι οποίοι παρέστησαν στην εκδήλωση.
Στα εγκαίνια του One&Only Aesthesis παρέστησαν επίσης ο διευθύνων σύμβουλος της Lamda Development, Οδυσσέας Αθανασίου και ο διευθύνων σύμβουλος της Dimand, Δημήτρης Ανδριόπουλος.
Από την πλευρά του ο Philippe Zuber, διευθύνων σύμβουλος της Kerzner International ανέφερε πως «καθώς συνεχίζουμε την επέκτασή μας σε ολόκληρη της Ευρώπη, το ντεμπούτο μας στην Ελλάδα θα ενισχύσει τη θέση μας ως brand, φέρνοντας το One&Only Aesthesis στο λίκνο του ευρωπαϊκού πολιτισμού».
Σημειώνεται ότι η Grivalia Hospitality με μετόχους την Fairfax Financial Holdings – FFH (40,6%) την Eurolife (44,5%) την Eurobank (9,1%) και την Grivalia Management (5,7%) το διάστημα αυτό έχει υπό κατασκευή πολυτελές «κάμπινγκ» στη Βούλα (ένα νέο τουριστικό προϊόν) και βρίσκεται στη φάση της ωρίμανσης δύο ακόμα σημαντικών επενδύσεων, συνολικού ύψους 400 εκατ. ευρώ, στη Μύκονο και την Μεγαλόνησο (Πεταλιοί Ευβοίας).