Με θολά μηνύματα ψαρεύει καταναλωτές ο προμηθευτής ενέργειας με διαφημιστική τηλεοπτική καμπάνια λέγοντας στο ακροατήριο ότι είναι η πιο φθηνή εταιρεία.
Ο ισχυρισμός της μαμάς ότι είναι η πιο φθηνή εταιρεία, επιβεβαιώνεται από το γεγονός ότι ο γιος της, που έχει τελειώσει το Πολυτεχνείο και διαθέτει μεταπτυχιακό, δουλεύει στην εταιρεία,
Με αυτά τα δεδομένα, η διαφημιστική καμπάνια της nrg του Ομίλου της Motor Oil προσπαθεί να εισχωρήσει στο καταναλωτικό κοινό, επιβάλλοντας με στερεότυπα ότι είναι η πιο φθηνή εταιρεία. Όμως οι τιμές του Σεπτεμβρίου δεν την κατατάσσουν στην πιο φθηνή εταιρεία αφού υπάρχει εταιρεία που δίνει ακόμη πιο φθηνό τιμολόγιο.
Η nrg το Σεπτέμβριο με το πρόγραμμα Prime έδωσε τιμή τα 195 ευρώ ανά MWh η οποία μετά την επιδότηση των 15 ευρώ ανά MWh πέφτει στα 180 ευρώ ή 0,18 ευρώ ανά KWh. Το πρόγραμμα on time με αρχική τιμή τα 159,9 ευρώ ανά MWh μειώνεται στα 144,9 ευρώ ή 0,144 ανά KWh. Το πρόγραμμα simple από τα 112 ευρώ μειώνεται στα 97 ευρώ ανά MWh η 0,97 ανά KWh.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στη διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας … απάντησε η πιο φθηνή εταιρεία η Elpedison αφού προσφέρει το πρόγραμμα Green Economy με αρχική τιμή τα 80 ευρώ ανά MWh η οποία μετά τη επιδότηση η τελική τιμή διαμορφώνεται στα 65 ευρώ ανά MWh ή 0,65 ευρώ ανά KWh.
Η Elpedison διαθέτει άλλα 4 προγράμματα με τιμή εκκίνησης πολύ ψηλότερη από τα 80 ευρώ. Συγκεκριμένα προσφέρει τιμολόγια ρεύματος από 185 έως τα 217 ,7 ευρώ ανά MWh. Ενδιάμεσα έχει εντάξει το πρόγραμμα Elpedison Economy από τα 120 ευρώ ανά MWh
Έτσι το περιεχόμενο του τηλεοπτικού μηνύματος που προβάλλεται για την nrg δεν προσφέρει κάποιο συγκρίσιμο στοιχείο το οποίο θα αξιολογεί από τον καταναλωτή. Η διαφημιστική εταιρεία δημιούργησε το τηλεοπτικό σποτ που αξιοποιεί το συναισθηματικό φορτίο της ελληνίδας μάνας που ξέρει καλύτερα από τον καθένα τι συμβαίνει στην αγορά ενέργειας όταν μάλιστα στην εταιρεία εργάζεται ο γιό της.
Νίκος Θεοδωρόπουλος