Άνοιξε ο δρόμος για την περιβαλλοντική αδειοδότηση του τερματικού σταθμού μετεπιβίβασης των μέσων μαζικής μετακίνησης και τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου στην περιοχή της Νέας Ελβετίας στη Θεσσαλονίκη, όπως γνωστοποιεί με σημερινή του ανακοίνωση ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου της πόλης (ΟΣΕΘ).
Η προαναφερόμενη εξέλιξη είναι αποτέλεσμα της θετικής ψήφου που πήρε από την Βουλή των Ελλήνων η άρθρο-νομοθετική ρύθμιση, που ετοίμασαν από κοινού ΟΣΕΘ και δήμος Θεσσαλονίκης, για την τροποποίηση του εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου και έτσι, την κατασκευή του προαναφερόμενου σταθμού. Επισημαίνεται ότι η προαναφερόμενη ρύθμιση ψηφίστηκε χθες στη Βουλή και ήταν ενταγμένη στο νομοσχέδιο για τα μέτρα στήριξης των συγγενών των θυμάτων και των πληγέντων του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών της 28/2/2023, και άλλω διατάξεων σχετικά με την ασφάλεια των συγκοινωνιών.
Αναφορικά με το θέμα της περιμετρικής ζώνης, ο ΟΣΕΘ ενημερώνει ότι υπογράφηκε πρόσφατα προγραμματική σύμβαση μεταξύ των οργανισμού, δήμου Θεσσαλονίκης και Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, και «τρέχει» ήδη διαγωνισμός, για την ανάθεση, με δημοπράτηση της εκπόνησης μελετών για την ανάπλαση της περιοχής πέριξ του τερματικού σταθμού μετεπιβίβασης αστικής συγκοινωνίας στη Νέα Ελβετία.
«Η περιοχή πρόκειται να αναβαθμιστεί πλήρως», επισημαίνει στην ανακοίνωσή του ο ΟΣΕΘ, με τον διευθύνοντα σύμβουλό του, Γιάννη Τόσκα να υπογραμμίζει ότι «η κατασκευή του σταθμού μετεπιβίβασης αστικής συγκοινωνίας, καθώς και η υλοποίηση και η διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου στη Νέα Ελβετία, θα προσδώσει νέα αξία και μεγάλη σημασία στην περιοχή, αναδεικνύοντας τη λειτουργία της, ως κόμβου αστικών συγκοινωνιών της πόλης». Σύμφωνα με τον κ. Τόσκα, θα διευκολύνεται η πρόσβαση των χρηστών του συγκοινωνιακού συστήματος στον τερματικό σταθμό «Νέα Ελβετία», της βασικής γραμμής του μετρό, αναβαθμίζοντας έτσι τη νοτιοανατολική περιοχή, στο πλαίσιο που καθορίζεται από τους κανόνες και τις απαιτήσεις της βιώσιμης αστικής κινητικότητας και των αναγκών των πολιτών.