Με κεντρικό μήνυμα «Μην το σπας… το καπάκι», η Βίκος Α.Ε. παρουσίασε σε πλήθος δημοσιογράφων τη νέα της καμπάνια για το μη αποσπώμενο καπάκι που διαθέτουν πλέον όλα της τα φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 27 Μαρτίου στο εστιατόριο Χελώνα, στο κέντρο της Αθήνας.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο Κωνσταντίνος Σεπετάς, Chief Marketing Officer της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων Α.Ε., αναφέρθηκε τόσο στο νέο μη αποσπώμενο καπάκι, όσο και στην εντυπωσιακή αύξηση του μεριδίου αγοράς που έχει σημειώσει το Βίκος Pink Grapefruit στην κατηγορία του. Μέσα σε 1 χρόνο από το λανσάρισμά του, το προϊόν κατάφερε να καταγράψει διψήφιο μερίδιο, καταλαμβάνοντας τον Ιανουάριο του 2023 τη δεύτερη θέση με μερίδιο 18,6%* στο σύνολο της αγοράς.
Την ίδια στιγμή, έχοντας ενσωματώσει νέες τεχνικές στη διαδικασία παραγωγής, με στόχο τη μείωση του πλαστικού στο περιβάλλον, η Βίκος γίνεται η πρώτη εταιρεία που χρησιμοποιεί το τελευταίας τεχνολογίας GME 30/40 μη αποσπώμενο καπάκι, ενισχύοντας έτσι την διαδικασία της ανακύκλωσης. Το νέο καπάκι αποτελεί custom σχέδιο, αποτέλεσμα εσωτερικού R&D που διήρκησε έναν χρόνο και εγγυάται καλύτερο performance – μπορεί να ανοιγοκλείσει έως και 100 φορές χωρίς να υποστεί αλλοίωση – αλλά και λιγότερο πλαστικό – 35% μείωση πλαστικού, από 2,85 γρ. σε 1,85 γρ. Παράλληλα, αυξάνεται η παραγωγική δυναμικότητα των μονάδων της Βίκος, η οποία μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 92,571 πώματα σε μία ώρα.
Η επένδυση για την εφαρμογή του αποσπώμενου καπακιού φτάνει τα 6 εκατομμύρια ευρώ και περιλαμβάνει τη νέα state – of –the – art γραμμή παραγωγής στην Petcom Plastics στη BΙ.ΠΕ Ιωαννίνων καθώς και την αναβάθμιση δύο γραμμών στο εργοστάσιο παραγωγής αναψυκτικών KRONES στο Καλπάκι Ιωαννίνων.
Η νέα γραμμή παραγωγής έχει την υπογραφή της εξειδικευμένης, με βαθιά τεχνογνωσία εταιρεία Husky, και με αυτή την προσθήκη η Petcom Plastics πλέον διαθέτει 18 γραμμές παραγωγής.
Η Βίκος Α.Ε. εδώ και 30 χρόνια φροντίζει διαρκώς για την ευημερία και την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, πάντα με σεβασμό στον καταναλωτή.
Κρατώντας ενωμένο το καπάκι με το μπουκάλι, διασφαλίζουμε την ανακύκλωση και των δύο, βοηθώντας στη μείωση της ποσότητας πλαστικού υλικού που απευθερώνεται στο περιβάλλον
Λίγα λόγια για την Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων ΒΙΚΟΣ Α.Ε.
Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων ΒΙΚΟΣ Α.Ε. είναι μία οικογενειακή επιχείρηση, η οποία ιδρύθηκε το 1990 και αποτελεί μία από τις πλέον γνωστές και καταξιωμένες εταιρείες στο χώρο των εμφιαλωμένων νερών. Πρόκειται για μία ελληνική εταιρεία, που ξεκίνησε την παραγωγική της δραστηριότητα με την εμφιάλωση, από την ομώνυμη πηγή, του Φυσικού Μεταλλικού Νερού «Βίκος», το οποίο διαθέτει από το 1992 στην Ελληνική αλλά και ξένη αγορά.
Η εταιρεία λειτουργεί πέντε υπερσύγχρονα εργοστάσια με καθετοποιημένη παραγωγή. Τέσσερα εργοστάσια εμφιαλώνουν νερό και παράγουν αναψυκτικά, ενώ το πέμπτο εργοστάσιο, η PETCOM Plastics, παράγει πλαστικά προπλάσματα (preforms) από PET και πώματα. Στις εγκαταστάσεις της, που καλύπτουν 87.800m2, σε συνολική έκταση 260 στρεμμάτων, η εταιρεία αξιοποιεί 7 πηγές νερού, λειτουργεί 33 γραμμές και η παραγωγική της δυναμικότητα είναι 492.200 φιάλες/ώρα
To 2014, μετά από δύο χρόνια εντατικής έρευνας και ανάπτυξης, η εταιρεία εισήλθε στην αγορά των αναψυκτικών με την κυκλοφορία 8 διαφορετικών γεύσεων, δημιουργώντας μια εντελώς νέα κατηγορία προϊόντων, τα «Βίκος» Φυσικά Μεταλλικά Αναψυκτικά. Το 2017 η εταιρεία εμπλούτισε την γκάμα των αναψυκτικών με 3 νέες γεύσεις, με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και γλυκαντικό από το φυτό στέβια, Βίκος Cola στέβια, Βίκος Πορτοκαλάδα στέβια και Βίκος Λεμονάδα στέβια.
Το 2021 η εταιρεία λάνσαρε τη Βίκος Cola Zero Sugar, τη μόνη Cola Zero Sugar με φυσικό μεταλλικό νερό και αποκλειστική συνταγή. Το 2022 εμπλουτίζεται η κατηγορία των mixers με το λανσάρισμα του Βίκος Pink Grapefruit Soda. Τα αναψυκτικά Βίκος είναι τα μόνα αναψυκτικά που παρασκευάζονται με φυσικό μεταλλικό νερό από την πηγή ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ, χρησιμοποιώντας χυμό από ελληνικά φρούτα. Επιπλέον το 2022 ολοκληρώνει την επένδυση 22 εκ. του νέου βιομηχανοστασίου στο Καλπάκι Ιωάννινων και εισέρχεται στην αγορά HO.RE.CA λανσάροντας νέες συσκευασίες γυαλιού και αλουμινίου για τα φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά.