Ένα απλό περιστατικό μπορεί να αποκαλύψει ότι οι διοικήσεις των τραπεζών ζήλεψαν την γραφειοκρατία του δημοσίου τομέα με τη διαφορά όμως ότι τα εμπόδια που βάζουν στερούν από τον πελάτη τους την πρόσβαση στον λογαριασμό καταθέσεων.
Ένας πολίτης προσήλθε στην τράπεζα για αντικατάσταση την κάρτας αναλήψεων από τα ATMs της τράπεζας λόγω καταστροφής. Η προσέλευση του αποκάλυψε ότι η τράπεζα έχει πάρει διαζύγιο από την εξυπηρέτηση του πελάτη της και προστάσει τα έσοδα που θα έχει μόνο από έναν πελάτη.
Η αντικατάσταση της χρεωστικής κάρτας συνδεδεμένη με τον λογαριασμό κοστίζει 6 ευρώ. Ο πελάτης ανέφερε τον σκοπό της επίσκεψης σε υπάλληλο της τράπεζας , ο οποίος τον ενημέρωσε ότι κόστος είναι 6 ευρώ το οποίο όμως πρέπει να καταβληθεί εδώ και τώρα για προχωρήσει η διαδικασία.
Με δεδομένο ότι το φυσικό χρήμα μειώνεται στις τσέπες των Ελλήνων διότι όλες οι συναλλαγές αγορών γίνεται μέσω της κάρτας καθιστούν δύσκολο σε κάποιον να έχει στην τσέπη του ακόμη και 6 ευρώ.
Ο πελάτης πλέον λόγω της καταστροφής της κάρτας δεν έχει πρόσβαση στο ATM . Επίσης όταν το διαθέσιμο υπόλοιπο είναι κατώτερο από το ποσό των 400 ευρώ δεν μπορεί να κάνεις ανάληψη από το Ταμείο της τράπεζας. Με δύο οδηγίες – εντολές της διοίκησης της τράπεζας προς το προσωπικό της αφήνουν τον πελάτη στον ..αέρα.
Το μόνο που απομένει στον πελάτη είναι να βγει στον δρόμο για να κάνει τον ζητιάνο με την προσδοκία να μαζέψει τα 6 ευρώ από τους περαστικούς ή να περιμένει την επόμενη κατάθεση από την εργασία του στις αρχές του επόμενου μήνα.
Όσοι δεν το κατάλαβαν η τράπεζα αποκλείει τον πελάτη της όταν ο λογαριασμός δεν έχει στο λογαριασμό του 400 για να κάνει ανάληψη 6 ευρώ για να πληρώσει την αξία της νέας κάρτας που θα του στείλει η τράπεζα στην διεύθυνση του σπιτιού του μετά από μία εβδομάδα. Η ευφυέστατη διοίκηση δεν δίνει το δικαίωμα της άμεσης παραλαβής της κάρτας από το κατάστημα.
Το όνομα της τράπεζας το αφήσαμε για το τέλος . Πρόκειται για την Alpha Bank η οποία ζει στο δικό της κόσμο ενώ ξεχνά ότι ο πολίτης και καταθέτης χωρίς επαρκή κατάθεση πλήρωσε ως φορολογούμενος τρεις φορές για να ανακεφαλαιοποιηθεί από το κράτος. Η διοίκηση του κ Ψάλτη πρέπει άμεσα να εντοπίσει και να διαγράψει αρχικά όλες τις ανόητες εντολές των προηγούμενων διοικήσεων. Επιπλέον και να θέσει ως στόχο η τράπεζα που διευθύνει να γίνει φιλική προς το πελάτη της και τον φορολογούμενο .