Καθοριστική στην αποκατάσταση της κυκλοφορίας μετά το τροχαίο που σημειώθηκε το πρωί στον Κηφισό, ήταν η συμβολή της ειδικής πλατφόρμας οδικής βοήθειας, την οποία εγκατέστησε η Περιφέρεια Αττικής για τη διαχείριση εκτάκτων συμβάντων που προκαλούν προβλήματα στο οδικό δίκτυο αρμοδιότητας της.
Πρόκειται για πλατφόρμα με γερανό η οποία λειτουργεί από την 1η Δεκεμβρίου στη Λεωφόρο Κηφισού, με σκοπό την απομάκρυνση ακινητοποιημένων οχημάτων από διάφορες αιτίες (τρακαρίσματα, μηχανικές βλάβες, κ.ά) και η οποία έδρασε άμεσα στο συμβάν που σημειώθηκε στις 8:30 π.μ. στο ρεύμα καθόδου στη συμβολή με τη Λ. Αθηνών. Το τροχαίο με επακόλουθα την ανατροπή ενός οχήματος, την ακινητοποίηση δεύτερου και τη δημιουργία ανάσχεσης στις δύο αριστερές λωρίδες του αυτοκινητόδρομου, αντιμετωπίστηκε άμεσα από την τροχαία και τα οχήματα Οδικής Ασφάλειας όταν εντοπίστηκε από το κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας της Περιφέρειας Αττικής . Τα οχήματα απομακρύνθηκαν και η κυκλοφορία επανήλθε σε κανονικά επίπεδα ενώ η πλατφόρμα στον ένα μήνα λειτουργίας της έχει συνδράμει σε 10 σοβαρά περιστατικά.
Ο περιφερειάρχης εξέφρασε την ικανοποίησή του για την αποτελεσματικότητα του συστήματος ασφαλείας επισημαίνοντας: «Τα οχήματα τύπου βαν, η ειδική πλατφόρμα, το κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας, ο τηλεφωνικός αριθμός 1544, σε συνεργασία με τα συνεργεία αποκατάστασης βλαβών οδικού δικτύου της διεύθυνσης διαχείρισης μητροπολιτικών υποδομών της Περιφέρειας Αττικής συνεπικουρούν το έργο της τροχαίας και συμβάλουν έμπρακτα στην ενίσχυση της οδικής ασφάλειας. Είμαστε σε στενή συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές και δίνουμε μια ολοκληρωμένη λύση μέσα από ένα άρτια οργανωμένο μηχανισμό που λειτουργεί υπέρ της οδικής ασφάλειας και της βελτίωσης του οδικού δικτύου της Αττικής. Η πιλοτική εφαρμογή του στη Λ. Κηφισού μπορεί να αξιοποιηθεί για την επέκτασή του και σε άλλες οδικές αρτηρίες αρμοδιότητας της Περιφέρειας Αττικής».
Τέλος σημειώνεται πως η πλατφόρμα συνεπικουρεί τα οχήματα οδικής ασφάλειας κλειστού τύπου (βαν) που επιχειρούν στη λεωφόρο Κηφισού εδώ και δύο χρόνια, έχοντας συμβάλει στη διαχείριση 1.004 συμβάντων. Από αυτά το 75% σημειώθηκαν στην άνοδο του Κηφισού, το 62,5% αφορούν σε μηχανικές βλάβες των οχημάτων, ενώ το ποσοστό των συγκρούσεων ανέρχεται στο 37,5%.