Το καλάθι του νοικοκυριού του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνι Γεωργιάδη έχει πετύχει τον σκοπό του καθώς έβαλε στην «πρίζα» τις αλυσίδες τροφίμων να συναγωνίζεται η μία με την άλλη για το ποια θα έχει την χαμηλότερη τιμή από τη μία εβδομάδα στην άλλη.
Η ανάλυση της INESIS Group έρχεται να καλύψει το κενό της σύγκρισης των καλαθιών αφού εξάγει χρήσιμα συμπεράσματα για τους καταναλωτές .
Με τα έως τώρα στοιχεία η αλυσίδα Σκλαβενίτη εμφανίζεται διαχρονικά να έχει το πιο φθηνό καλάθι, ενώ υπάρχουν και εβδομάδες που χάνει την πρωτιά για λίγα ευρώ.
Η νέα λίστα προϊόντων που αναρτήθηκε την Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου στην ιστοσελίδα e–katanalotis αξιοποιείται από την INESIS Group και παρουσιάζει με ακρίβεια τα στοιχεία που συλλέγει.
Για την εβδομάδα από 7 έως 13 Δεκεμβρίου η INESIS διαπιστώνει ότι σε σχέση με τα προσφερόμενα ανά κατηγορία προϊόντα διαπιστώνεται ότι η πλειονότητα των αλυσίδων προσφέρουν τουλάχιστον ένα προϊόν μέσα σε κάθε κατηγορία.
Μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων φαίνεται να προσφέρει το MarketIn (111) και ακολουθεί ο Γαλαξίας (99 προϊόντα) και το efood (81).
Με βάση το ελάχιστο κόστος του καλαθιού ανά αλυσίδα, διαπιστώνουμε ότι αυτή την εβδομάδα ΑΒ Βασιλόπουλος προσφέρει το φθηνότερο καλάθι με ελάχιστο κόστος 109.15 (πτώση 7.04% σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα), ακολουθεί το καλάθι του Σκλαβενίτη με ελάχιστο κόστος 113.05 € και του BAZAAR με ελάχιστο κόστος 115.88 €.
Εξετάζοντας το κόστος του καλαθιού λαμβάνοντας υπόψη εκτός από την τιμή του εκάστοτε προϊόντος και την προσφερόμενη ποσότητα (τιμή μονάδας) τα αποτελέσματα διαφοροποιούνται ελαφρώς.
Ο Κρητικός με 183.49 φαίνεται να προσφέρει το πιο «συμφέρον» καλάθι ενώ ακολουθεί ο Σκλαβενίτης με ελάχιστο κόστος 189.38 , και ο ΑΒ Βασιλόπουλος με ελάχιστο κόστος τα 194.4.