Στην έκθεση εναλλακτικού τουρισμού «Caravan Salon, Tour Natur 2022», στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας, συμμετείχε η Περιφέρεια Κρήτης με στόχο την τόνωση και την αύξηση του τουριστικού ρεύματος από την Γερμανία καθ’ όλη την διάρκεια του χρόνου.
Κατά την 10ήμερη διάρκεια της έκθεσης, που είναι η μεγαλύτερη για τον εναλλακτικό τουρισμό, τα στελέχη της περιφέρειας είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού που προσφέρει η Κρήτη και τις μοναδικές ομορφιές του νησιού. Πλήθος κόσμου επισκέφτηκε το περίπτερο της Περιφέρειας Κρήτης και ενημερώθηκε για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού, τα αξιοθέατα και τις δραστηριότητες για εναλλακτικό τουρισμό που προσφέρει στον επισκέπτη 365 μέρες τον χρόνο.
Στην έκθεση βρέθηκαν ο γενικός πρόξενος της Ελλάδος στο Ντίσελντορφ Βασίλης Κοΐνης και η σύμβουλος Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων του προξενείου της Ελλάδος στο Ντίσελντορφ Φρίντα Γεωργίου, με τους οποίους συνομίλησε η αντιπροσωπεία της Περιφέρειας Κρήτης για κοινές μελλοντικές δράσεις. Παράλληλα, υπήρξαν επαφές με τη διεθνή έκθεση θαλάσσιας αναψυχής «Boot», για θέματα ανάπτυξης του θαλάσσιου Τουρισμού στη Κρήτη και για πιθανή συμμετοχή της περιφέρειας στη συγκεκριμένη έκθεση.
Στο πλαίσιο της κρητικής παρουσίας διοργανώθηκε από την περιφέρεια μεγάλη εκδήλωση με στόχο την επαύξηση της εικόνας της Κρήτης στους Γερμανούς, οι οποίοι, όπως επισήμανε ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της Περιφέρειας Κρήτης, Κυριάκος Κώτσογλου, δείχνουν την προτίμηση τους στο νησί εδώ και χρόνια, γεγονός που αποδεικνύεται από τον αριθμό αεροπορικών αφίξεων, καθώς η γερμανική αγορά συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη θέση. Στην εκδήλωση συμμετείχαν εκπρόσωποι γερμανικών τουριστικών γραφείων και δημοσιογράφοι από διάφορα ΜΜΕ στους οποίους έγινε παρουσίαση του προορισμού και κατόπιν πήραν μια γεύση από την κρητική φιλοξενία, με κρητικά εδέσματα, χορούς υπό τον ήχο της λύρας και του λαούτου, με τους Γερμανούς να συμμετέχουν ενεργά και με μεγάλο ενθουσιασμό.
«Στην μεγαλύτερη έκθεση εναλλακτικού τουρισμού του κόσμου, η Κρήτη δεν θα μπορούσε να λείπει, από τη στιγμή που στρατηγικός στόχος της είναι η ανάδειξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού είτε στην ακτογραμμή είτε στην ενδοχώρα, στον βορρά και το νότο. Συνεχίζουμε την προσπάθειά μας στην γερμανική αγορά, συνεχίζουμε εναλλακτικά και ισορροπημένα την προβολή μας, με στόχο, πάντα, Κρήτη παντού», δήλωσε ο κ. Κώτσογλου.