Εδώ και σχεδόν 125 χρόνια η Renault εισάγει συνεχώς καινοτόμες ιδέες. Το νέο Megane E-TECH Electric διαθέτει ως μια νέα καινοτομία πηνία χαλκού που χρησιμοποιούνται για τον ρότορα και συμβάλλουν στη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων που προέρχονται από το αυτοκίνητο, καθώς δεν απαιτούν τη χρήση μετάλλων σπάνιων γαιών.
Ενώ η περισσότερη έρευνα και ανάπτυξη έχει επικεντρωθεί στη μείωση των διαστάσεων των μπαταριών, αλλά και στη μεγιστοποίηση της χωρητικότητας τους, ένας άλλος τομέας, αυτός του κινητήρα, εξελίσσεται με εξίσου έντονους ρυθμούς.
Η Renault αποφάσισε να σχεδιάσει τον ηλεκτροκινητήρα εξ ολοκλήρου μόνη της, στο εργοστάσιο της Cleon, με τη χρήση λιγότερων υλικών και με λιγότερη σπατάλη ενέργειας κατά τη διαδικασία, με το τμήμα R&D να στεγάζεται στο Technocentre στην περιοχή Guyancourt.
Η τεχνολογία αυτή κάνει τον κινητήρα πιο αποδοτικό, ενώ μειώνει τις επιπτώσεις του στο περιβάλλον, αφού δεν χρησιμοποιεί μέταλλα σπάνιων γαιών που είναι δύσκολο να ανακυκλωθούν, όπως το νεοδύμιο, του οποίου η εξόρυξη και η επεξεργασία δημιουργούν τοξικά απόβλητα. Οι μαγνήτες έχουν αντικατασταθεί από χάλκινα πηνία για τα οποία έχει μελετηθεί η σειρά και η θέση της κάθε σπείρας, ώστε να αντέχουν τη δύναμη της φυγόκεντρου που προκαλείται από το ρότορα. Εκτός από τα περιβαλλοντικά οφέλη, η τεχνολογία περιέλιξης του ρότορα, έχει ως αποτέλεσμα να αποδίδει πολύ καλά σε ένα ευρύτερο φάσμα ροπής και ταχύτητας. Σε αντίθεση με τους κινητήρες μόνιμου μαγνήτη, οι μηχανικοί της Renault κατάφεραν να εκμεταλλευθούν την εφεύρεσή τους για να τροφοδοτήσουν με ρεύμα την περιέλιξη του ρότορα, αλλάζοντας έτσι το επίπεδο μαγνητικής διέγερσης. Ως εκ τούτου, όταν ο κινητήρας δεν χρησιμοποιείται με μεγάλες απαιτήσεις φορτίου, η διέγερση αυτή μπορεί να μειωθεί, γεγονός που με τη σειρά του απαιτεί λιγότερες μαγνητικές δυνάμεις, άρα και επιφέρει μικρότερες ενεργειακές απώλειες.