Στροφή προς τα υβριδικά μοντέλα κάνει η ελληνική αγορά, γυρνώντας παράλληλα την πλάτη στα πετρελαιοκίνητα οχήματα. Τον Μάιο ένα στα τέσσερα οχήματα ήταν υβριδικό, με την κατηγορία να γνωρίζει σημαντική αύξηση κατά 5,4% σε σχέση με την περσινή αντίστοιχη περίοδο. Οι αναλυτές της αγοράς αναμένουν τους επόμενους μήνες ακόμη μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς για τα υβριδικά μοντέλα.
Η άνοδος των πωλήσεων στα υβριδικά αποτυπώνεται με τον καλύτερο τρόπο στο πρώτο πεντάμηνο του έτους, όπου το συνολικό μερίδιο είναι 27,3%. Όσον αφορά τη βενζίνη, παρέμεινε κυρίαρχο καύσιμο για το 51,8% των επιλογών τον Μάιο, όταν την αντίστοιχη περσινή περίοδο το ποσοστό ήταν 54,5%. Τα πετρελαιοκίνητα οχήματα από τη άλλη είχαν μερίδιο αγοράς τον Μάιο 13,4% γνωρίζοντας περαιτέρω μείωση κατά 3,6%. Αύξηση (+1,2%) γνώρισαν και τα ηλεκτρικά οχήματα (ΒEV-PHEV) καταλαμβάνοντας συνολικά μερίδιο αγοράς 6,3% από το 5,1% που ήταν τον προηγούμενο Μάιο.
Συνολικά πτωτικά κινήθηκαν επίσης και οι πωλήσεις των αυτοκινήτων με βασικό καύσιμο την βενζίνη (-2,7%), το πετρέλαιο (-3,6%) και το φυσικό αέριο (-0,5%). Αντίθετα οριακά αυξημένες ήταν οι πωλήσεις αυτοκινήτων διπλού καυσίμου (+0,2%), με την κατηγορία να καταλαμβάνει ποσοστό 2% των συνολικών πωλήσεων.
Η αγαπημένη κατηγορία αυτοκινήτων για τους Έλληνες για άλλον έναν μήνα παρέμεινε η «Β», δηλαδή της κατηγορίας πόλης, με τα SUV να καταλαμβάνουν το 20,7%, δείχνοντας τις τάσεις των οδηγών να έχουν ένα μικρό, ευέλικτο και ψηλό αυτοκίνητο για να μπορούν να κάνουν παράλληλα και εξορμήσεις εκτός πόλης. Ακολούθησε η κατηγορία «C» η οποία κατέλαβε συνολικά το 32,3%, με τα SUV να καταλαμβάνουν το 21,1%. Τέλος, στο τρίτο σκαλί των πωλήσεων παρέμεινε η κατηγορία «Α» με το συνολικό μερίδιο να αγγίζει το 14,1%. Σε αυτή την μικρή κατηγορία τα SUV καταλαμβάνει μόλις το 1%.