Υψηλές πληρότητες, αλλά και αυξημένες κρατήσεις εισιτηρίων, καταγράφονται ενόψει του Πάσχα στα λεωφορεία των ΚΤΕΛ. Ως αποτέλεσμα, ήδη από την περασμένη Παρασκευή, προστίθενται περισσότερα δρομολόγια στη γραμμή Θεσσαλονίκης-Αθήνας, ώστε να εξυπηρετηθούν οι ταξιδιώτες, που φέτος, μετά από τις διαδοχικές καραντίνες της τελευταίας διετίας, φαίνεται πως επιδιώκουν να βρεθούν ξανά στα μεγάλα οικογενειακά τραπέζια που νοστάλγησαν και να συμμετάσχουν στο ψήσιμο του οβελία στην εξοχή.
Πάντως, αισθητή άνοδος, κατά 30% σε σχέση με τον προπανδημικό 2019, σημειώνεται και στην αποστολή -μέσω ΚΤΕΛ- δεμάτων με τρόφιμα για το πασχαλινό τραπέζι και δώρων, καθώς κάποιοι θα μείνουν και φέτος στο σπίτι. Τα παραπάνω επισημαίνει μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, Στέφανος Τσόλης, ο οποίος διαβεβαιώνει ότι αν χρειαστεί θα προστεθούν και άλλα δρομολόγια για την εξυπηρέτηση των εκδρομέων του Πάσχα ή ακόμα και μόνο για τη μεταφορά δεμάτων.
«Η κίνηση στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Αθήνα είναι ήδη πολύ αυξημένη και σε κάποια λεωφορεία η πληρότητα φτάνει στο 100%, με αποτέλεσμα να προστίθενται κι άλλα δρομολόγια. Ενδεικτικό είναι ότι την περασμένη Παρασκευή έφυγαν από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα 18 δρομολόγια, έναντι των εννέα που έχουμε κανονικά και από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη 15» εξηγεί ο κ.Τσόλης και προσθέτει πως την Πέμπτη έγιναν 24 δρομολόγια μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αθήνας, 12 σε κάθε κατεύθυνση. Η κίνηση, λέει, αναμένεται να κορυφωθεί τη Μεγάλη Τετάρτη και τη Μεγάλη Πέμπτη, αν και μέχρι στιγμής οι πληρότητες -βάσει κρατήσεων- για τις συγκεκριμένες ημέρες δεν είναι τέτοιες, που να δικαιολογούν -ήδη από τώρα- αποφάσεις για προσθήκη δρομολογίων. Τα πρόσθετα δρομολόγια, συμπληρώνει, αποφασίζονται αναλόγως των δεδομένων της κάθε ημέρας. Για παράδειγμα σήμερα προστέθηκε ένα.
Ως προς την αποστολή πακέτων, η οποία είναι και φέτος αυξημένη -όχι βέβαια στα πρωτόγνωρα επίπεδα του 2020 ή του 2021, όταν λόγω καραντινών και περιορισμών της κυκλοφορίας είχε σημειωθεί καταιγισμός- ο κ.Τσόλης διευκρίνισε πως, αν χρειαστεί, θα γίνεται ένα δρομολόγιο την ημέρα, το οποίο θα μεταφέρει αποκλειστικά δέματα ή αποσκευές.