Το efood και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» προχώρησαν σε μια στρατηγική συνεργασία, εστιασμένη στην εμπειρία του ταξιδιώτη, δίνοντας τη δυνατότητα παραγγελίας και παραλαβής φαγητού ή καφέ, από καταστήματα του Αεροδρομίου, στην πύλη αναχώρησης.
Το efood σε συνεργασία με το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» δημιουργούν τη νέα υπηρεσία Gate Delivery powered by efood, ένα εγχείρημα που εστιάζει στην εμπειρία του ταξιδιώτη, προσφέροντας επιλογές delivery σε φαγητό ή καφέ ενώ βρίσκεται στην πύλη αναχώρησης. Συγκεκριμένα, οι ταξιδιώτες μπορούν κατά την είσοδό τους στην πύλη αναχώρησης στην περιοχή Σένγκεν (Gates B), να παραγγείλουν από όλα τα εστιατόρια ή καφέ της συγκεκριμένης περιοχής, μέσα από τα ειδικά διαμορφωμένα stand, αλλά και μέσω του efood app ή μέσω QR code και να παραλάβουν από το efood «pick up point» που έχουν επιλέξει, σε λίγα λεπτά.
«Προσπαθούμε να δημιουργούμε συνεχώς νέες υπηρεσίες, αξιοποιώντας νέα τεχνολογικά εργαλεία, έχοντας ως κεντρικό γνώμονα την ευκολία των καταναλωτών. Σε αυτή την κατεύθυνση δημιουργήσαμε, σε συνεργασία με το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, το Gate Delivery powered by efood, απευθυνόμενοι στους ταξιδιώτες, στους οποίους ακόμη και στο gate αναχώρησής τους, τους δίνουμε επιλογές φαγητού ή καφέ, ανάλογα με τις προτιμήσεις τους», σημειώνει η Θέτις Γούλιου, COO του efood.
Η υπηρεσία είναι αποκλειστικά διαθέσιμη για πτήσεις από το Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και λειτουργεί καθημερινά από τις 8:00 έως τις 20:00, ενώ τα stand «pick up points» του efood είναι ήδη εγκατεστημένα σε 14 πύλες αναχώρησης του Αεροδρομίου.