Στην δημιουργία ενός θεματικού χαρτοφυλακίου σε ψηφιακή μορφή που θα αποτελέσει ένα από τα βασικά εργαλεία του για την τουριστική προβολή της περιοχής, προχωρά ο δήμος Χανίων.

Πρόκειται επί της ουσίας για την παραγωγή και δημιουργία μιας σειράς από θεματικά Video μικρής διάρκειας στα οποία θα προβάλλονται τα χαρακτηριστικά της περιοχής ως τουριστικού προορισμού.

Την απόφαση για την ανάληψη της συγκεκριμένης δράσης καθώς και την απόφαση για την χρηματοδότηση της πήρε η οικονομική επιτροπή του δήμου .

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η απόφαση που παρουσιάζει το ΑΠΕ -ΜΠΕ , « ο δήμος Χανίων επιδιώκει να αναδείξει με σταθερά βήματα και στρατηγικό σχεδιασμό την ιδιαίτερη ταυτότητά του με την προβολή των συγκριτικών πλεονεκτημάτων που τoν καθιστούν ασφαλή, ελκυστικό και πολυδιάστατο προορισμό για διακοπές καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Για πρώτη φορά θα επιχειρηθεί η συμμετοχή του Δήμου Χανίων σε εκθέσεις διεθνούς κύρους σε συνεργασία με τον Ε.Ο.Τ, με στόχο την ενίσχυση της εξωστρέφειας, με την πραγματοποίηση Β2Β συναντήσεων με ταξιδιωτικούς πράκτορες, bloggers, tour operators, τουριστικούς δημοσιογράφους και άλλους επαγγελματίες, που δραστηριοποιούνται στον τουριστικό κλάδο από όλο τον κόσμο. Για την υλοποίηση του εν λόγω εγχειρήματος είναι απαραίτητο να ετοιμαστεί ένα θεματικό χαρτοφυλάκιο, το οποίο θα συμπεριλαμβάνει καταρχήν ψηφιακό οπτικοακουστικό υλικό, το οποίο θα αποτελέσει βασικό εργαλείο στην προσπάθεια προβολής του Δήμου Χανίων. Στο πλαίσιο αυτό, η δημιουργία πολλών αφηγηματικών και θεματικών videos μικρής διάρκειας, με σκοπό την δημιουργία awareness είναι επιτακτική, προκειμένου η πόλη των Χανίων να διαφημιστεί ως ένας από τους καλύτερους παραθαλάσσιους μητροπολιτικούς προορισμούς, που μπορεί να καλύψει τις επιθυμίες και του πιο απαιτητικού επισκέπτη, προσφέροντάς του ασφάλεια και ποιοτικές επιλογές».

H συγκεκριμένη δράση αποτελεί μέρος από τα 11 βασικά σημεία του προγράμματος τουριστικής προβολής για το 2022 που έχουν ως βασικούς στόχους την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, την ανάπτυξη μορφών του θεματικού τουρισμού όπως ο αθλητικός και ο γαστρονομικός τουρισμός και την αύξηση της προσέλευσης τουριστών υψηλής ποιότητας.