Στην τελική ευθεία η σύμβαση ΟΣΕΘ-ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης
Στην τελική ευθεία η σύμβαση ΟΣΕΘ-ΚΤΕΛ ΘεσσαλονίκηςΠηγή Εικόνας: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τη διαβεβαίωση ότι θα συνεχιστεί κανονικά η παροχή συγκοινωνιακού έργου από τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης για λογαριασμό του ΟΑΣΘ δίνουν, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι επικεφαλής των δύο φορέων, επισημαίνοντας πως τα όποια ζητήματα έχουν προκύψει με τη νέα σύμβαση, βρίσκονται προς διευθέτηση και επίλυση.

Υπενθυμίζεται ότι η νέα σύμβαση μεταξύ Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης, ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης και ΟΑΣΘ για την κάλυψη συγκοινωνιακού έργου στις έξι+25 περιαστικές γραμμές του οργανισμού έχει ήδη αποσταλεί προς έγκριση στο ελεγκτικό συνέδριο και η απόφαση αναμένεται γύρω στις 20 Μαρτίου. Η νέα σύμβαση θα έχει ισχύ μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, ενώ υστην παροχή συγκοινωνιακού έργου για λογαριασμό του ΟΑΣΘ, πέραν των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, συνδράμουν και αυτά των Κιλκίς, Σερρών και Χαλκιδικής.

«Η συνεργασία μας με τα ΚΤΕΛ θα συνεχιστεί κανονικά», σημείωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, καθηγητής Γιώργος Σκόδρας, προσθέτοντας ότι «επιμέρους ζητήματα μηνιαίων συμβάσεων ή νομικών θεμάτων -που σχεδόν πάντα ανακύπτουν στις συμβάσεις- με την καλή διάθεση και το πνεύμα συνεννόησης που υπάρχει μεταξύ μας, αλλά και με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, θα επιλυθούν».

Υπογράμμισε δε, ότι «ο ΟΑΣΘ ενδιαφέρεται για την αποτελεσματικότητά του στην εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου και στο πλαίσιο αυτό η τριμερής συνεργασία που επιτεύχθηκε το 2019 με τα ΚΤΕΛ δεν κλυδωνίστηκε ποτέ μέχρι σήμερα».

Στο ίδιο πνεύμα και η τοποθέτηση του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Στέφανου Τσόλη, ο οποίος σημείωσε ότι «δεν τέθηκε ποτέ ζήτημα μη συνέχισης της παροχής συγκοινωνιακού έργου εκ μέρους των ΚΤΕΛ» και πρόσθεσε πως «υπάρχουν ζητήματα προς επίλυση, αλλά με δεδομένη την καλή συνεννόηση όλων, είμαστε σίγουροι ότι θα επιλυθούν».

Σήμερα πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας μεταξύ των κ.κ. Σκόδρα και Τσόλη στα γραφεία του ΟΑΣΘ, στη διάρκεια της οποίας εξετάστηκαν ζητήματα συνεργασίας των δύο φορέων, για τις συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης.