Στο 45%, παρά τις αντίξοες συνθήκες που δημιουργεί η πανδημία του κορονοϊού, έφτασε το ποσοστό των εμπορικών επισκεπτών στο εκθεσιακό δίδυμο Philoxenia-Hotelia (12-14/11), «γεγονός που συνέβαλε στην πραγματοποίηση στοχευμένων συναντήσεων», επισημαίνει σε σημερινή της ανακοίνωση η διοργανώτρια ΔΕΘ-Helexpo.
Μεταφέροντας την ικανοποίηση των εκθετών για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά των «ραντεβού» τόσο με hosted buyers από 27 χώρες, όσο και με εμπορικούς επισκέπτες από την Ελλάδα και 19 χώρες, η ΔΕΘ-Helexpo, υπογραμμίζει ότι στην έκθεση εκπροσωπήθηκαν οι προορισμοί της χώρας και έδωσαν το «παρών» όλοι οι μεγάλοι θεσμικοί φορείς του τουρισμού.Στην έκθεση.Μάλιστα, από το βήμα της έγιναν οι πρώτες παρουσιάσεις σημαντικών πρότζεκτ, όπως αυτά της Αγοράς Μοδιάνο και του Όλυμπος Νάουσα στη Θεσσαλονίκη και της Alexandrou Chora στο Οφρύνιο της Καβάλας.
Μεγάλο ενδιαφέρον συγκέντρωσε το συνέδριο της Philoxenia με θέμα «Τουρισμός Εμπειρίας: Αναζητώντας την Αυθεντικότητα», στη διάρκεια του οποίου αναδείχθηκαν οι νέες τουριστικές τάσεις ανά τον κόσμο. Στο πλαίσιο της Philoxenia πραγματοποιήθηκαν πάνω από 2.500 προγραμματισμένα ραντεβού προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών (hosted buyers) από 27 χώρες, με εκθέτες.
Σημαντική, ήταν σύμφωνα με την ΔΕΘ-Helexpo και η δυναμική της έκθεσης ξενοδοχειακού εξοπλισμού «Hotelia», η οποία αναπτύχθηκε φέτος σε πέντε τομείς. Το σημαντικό στοιχείο στη φετινή Hotelia ήταν πως οι συναντήσεις των εμπορικών επισκεπτών ήταν στοχευμένες και αποτελεσματικές, αφού αποτελέσαν την αφορμή για τη σύναψη συνεργασιών και συμφωνιών.