Περίπου 130.000 εργαζόμενοι λαμβάνουν την παροχή των 6 ευρώ ανά ημέρα για την αγορά καφέ και άλλων προϊόντων από την αγορά της εστίασης και των σούπερ μάρκετ. Πρόκειται για ένα επιπλέον αφορολόγητο ετήσιο εισόδημα που ανέρχεται σε 1584 ευρώ. Οι διοικήσεις των επιχειρήσεων στην προσπάθεια τους να είναι πιο κοντά στους εργαζόμενους αξιοποιούν το κίνητρο της χορήγησης, το οποίο να σημειωθεί είναι απαλλαγμένο από φόρους με τα χαρακτηριστικά του εισοδήματος.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Edenred Ελλάδος, κος Ιωάννης Κολοβός με την ευκαιρία παρουσίασης της νέας ψηφιακής πλατφόρμας στον τομέα των υπηρεσιών και πληρωμών προς επιχειρήσεις, έδωσε χρήσιμα στοιχεία για την παροχή που αποδεικνύεται αρκετά χρήσιμη και ευέλικτη για τους εργαζόμενους.
Ο κ. Κολοβός τόνισε ότι η Ελλάδα, κάνει ένα σημαντικό βήμα στην, καθώς γίνεται η 5η χώρα, ανάμεσα στις συνολικά 46 του Ομίλου, που παρέχει μία 100% digital εμπειρία πληρωμών, με αφετηρία την πρωτοποριακή άυλη κάρτα Ticket Restaurant® ZERO.
Η νέα 100% ψηφιακή λύση, λειτουργεί συμπληρωματικά στις ήδη υπάρχουσες προϊοντικές προτάσεις της Edenred και εντάσσεται σε μία ολοκληρωμένη και μακροπρόθεσμη ψηφιακή στρατηγική, που έρχεται να εκσυγχρονίσει την εμπειρία των πελατών της έχοντας .
Το Ticket Restaurant των 132 ευρώ το μήνα ανά εργαζόμενο.
Επιπλέον εισόδημα συνολικής αξίας άνω των 200.000.000 ευρώ χορηγούν 6500 επιχειρήσεις στην Ελλάδα, όταν μία εταιρεία και συγκεκριμένα Edenred Ελλάδος, που διαχειρίζεται το συγκεκριμένο προϊόν όταν στην αγορά εμφανίστηκαν άλλες τρεις εταιρείες μικρότερης εμβέλειας, οι οποίες προσπαθούν να εισέλθουν στην αγορά.
Το σήμα Ticket Restaurant που υπάρχει σε πολλά καταστήματα της εστίασης κάνει χαρούμενους τους εργαζόμενους που αξιοποιούν το τεχνολογικό κουπόνι για να ικανοποιήσουν τις μικρές τους ανάγκες εκτός της εργασίας τους.
Ο κ. Γιάννης Κολοβός αποκάλυψε ότι το Ticket Restaurant είναι σήμα κατατεθέν για 10.000 επιχειρήσεις, που ο κύριος όγκος τους είναι από τον κλάδο της Εστίασης.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Edenred Ελλάδος διαπιστώνει ότι το 60% του τζίρου κατευθύνεται σε καταστήματα της εστίασης και το 40% για την αγορά προϊόντων από το σούπερ μάρκετ. Να σημειωθεί ότι σε σύνολο 38.000 επιχειρήσεων Α.Ε. μόλις οι 6.500 δίνουν τη συγκεκριμένη παροχή από τα λειτουργικά τους κέρδη για τους εργαζόμενους ενώ η πλειοψηφία των επιχειρήσεων κρύβεται πίσω από την «παροχή ψίχουλα» όπως την χαρακτηρίζουν αλλά δεν βάζω στο χέρι στη ταμείο της εταιρείας διότι ο στόχος τους είναι η αύξηση της κερδοφορίας και η διανομή μεγαλύτερου μερίσματος, το οποίο καρπώνονται οι βασικοί μέτοχοι με φορολογικό συντελεστή στα επίπεδα του 5%.