Η νέα ανανεωμένη σελίδα για την τουριστική προβολή του Δήμου Χανίων www.chaniatourism.gr παρουσιάσθηκε στο δημαρχείο της πόλης. Η νέα σελίδα, το νέο τουριστικό «ψηφιακό σπίτι» του Δήμου Χανίων, όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε, παρουσιάστηκε από τον δήμαρχο Χανίων, Παναγιώτη Σημανδηράκη, τον αντιδήμαρχο Τουρισμού, Γιάννη Γιαννακάκη, τον ειδικό συνεργάτη σε θέματα Τουρισμού, Νίκο Αλεξάκη, καθώς και τον εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρίας, που υλοποίησε το συγκεκριμένο ψηφιακό έργο.
«Στον Δήμο Χανίων είμαστε στην ιδιαίτερα ευχάριστη θέση να παρουσιάζουμε το αποτέλεσμα μιας δουλειάς, που διήρκησε περισσότερο από ένα χρόνο, και έχει σκοπό ν’ ανοίξει ένα νέο παράθυρο επικοινωνίας μεταξύ του Δήμου μας και των δυνητικών επισκεπτών του από όλο τον κόσμο», τόνισε κατά την τοποθέτησή του ο δήμαρχος Χανίων, παρατηρώντας ότι καταβλήθηκε προσπάθεια, ώστε, αξιοποιώντας τη σύγχρονη τεχνολογία «να δημιουργηθεί ένα περιβάλλον μέσα από την καινούρια μας ιστοσελίδα, ώστε να μπορούν οι επισκέπτες να δουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του τόπου, να γνωρίσουν τους ανθρώπους του και να μπορέσουν να αποκομίσουν σημαντικές εμπειρίες κατά την επίσκεψή τους εδώ». Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, πρόκειται για ένα χρήσιμο λειτουργικό και αισθητικό εργαλείο για τους επισκέπτες αλλά και για τους ντόπιους επαγγελματίες του τουρισμού.
«Ο Δήμος Χανίων εδώ και καιρό είχε αποφασίσει να αλλάξει την εικόνα του προς τα έξω, την εικόνα, που έχει προς τους δυνητικούς του επισκέπτες και αυτό το καταφέραμε μέσα από πολύ συντονισμένες κινήσεις. Η κορύφωση αυτού του ψηφιακού μας νέου περιβάλλοντος είναι η ιστοσελίδα, που τώρα παρουσιάζουμε, η οποία ξεκινά στην αγγλική γλώσσα και προσεχώς θα μεταφραστεί σε όλες τις γλώσσες των επισκεπτών της πόλης μας», επεσήμανε από την πλευρά του ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Γιάννης Γιαννακάκης.
Ο κ. Γιαννακάκης, χαρακτήρισε τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα όχι μόνο εργαλείο διαφήμισης αλλά και εργαλείο για τους επιχειρηματίες και τους εμπλεκόμενους του τουρισμού, καθώς περιέχει υλικό, που μπορεί ν΄ αξιοποιηθεί, ώστε να προωθηθεί καλύτερα η περιοχή των Χανίων. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, «το μεγάλο προσόν της πόλης μας είναι οι άνθρωποι, οι ιστορίες τους, το χαμόγελό τους και αυτό αναδεικνύουμε μέσα από το νέο λογότυπο των Χανίων: «Χανιά, μία πόλη γεμάτη ιστορίες – Chania, a city of many tales», μία πόλη γεμάτη προσωπικότητες, μία πόλη γεμάτη μυστικά, που μπορεί κάποιος να ανακαλύψει. Ελπίζω μέσα από την ανανεωμένη ιστοσελίδα να μπορέσουν οι επισκέπτες της πόλης να ανακαλύψουν αυτά τα μυστικά και γιατί όχι να τα ζήσουν και από κοντά».
Ο ειδικός συνεργάτης του Δήμου Χανίων σε θέματα τουρισμού, Νίκος Αλεξάκης, υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι στόχος του εγχειρήματος ήταν να μπορέσει να επικοινωνήσει ο Δήμος, με έμφαση στο storytelling, στο content marketing και επίκεντρο τον άνθρωπο. «Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα ψηφιακό σπίτι, το οποίο να μπορέσει να συναντήσει τον πελάτη μας σε όλα τα στάδια της τουριστικής δραστηριότητας. Έχουμε δώσει μεγάλη βαρύτητα στους ανθρώπους της πόλης, γιατί αυτοί είναι, που διαμορφώνουν την τουριστική δραστηριότητα σε πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό», τόνισε ο κ. Αλεξάκης, γνωστοποιώντας παράλληλα ότι το νέο περιεχόμενο της ιστοσελίδας αποτελείται από περισσότερες από 37.000 νέες λέξεις, 300 νέες φωτογραφίες, ενώ η εν λόγω ιστοσελίδα θα αναπτύσσεται, θα βελτιώνεται και θα εξελίσσεται.
Ο ανάδοχος του έργου, Γρηγόρης Τσακίρης, αναφερόμενος στην ανανεωμένη ιστοσελίδα τόνισε ότι αναδεικνύει το ανθρώπινο στοιχείο, ενώ ταυτόχρονα έκανε λόγο για αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, ξεκάθαρη δομή, προσεγμένα γραφικά, διευκρινίζοντας ότι τα ιστορικά στοιχεία, που αναφέρονται προέρχονται από πιστοποιημένες πηγές.