Την ανάπτυξη στρατηγικού σχεδίου δράσεων για την προβολή και προώθηση του ελληνικού μαρμάρου στο εξωτερικό, με τριετή χρονικό ορίζοντα, υλοποίησε ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Μαρμάρου Μακεδονίας – Θράκης (Σ.Ε.Μ.Μ.Θ), σε συνεργασία με την εταιρία ICAP και την DK Marketing.
Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση του Σ.Ε.Μ.Μ.Θ, «το στρατηγικό αυτό σχέδιο αποτελεί ολοκληρωμένη προσέγγιση της ανάδειξης του brand “Ελληνικό Μάρμαρο” σε παγκόσμιο επίπεδο και σε αυτό περιλαμβάνονται παραδοσιακές δράσεις επικοινωνίας και προώθησης, όπως η συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις και επιχειρηματικές αποστολές, αλλά και εκτεταμένη χρήση νέων τεχνολογιών και καινοτόμων εργαλείων marketing, που θα συμβάλλουν στη δημιουργία ενός ισχυρού brand name και στην ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του ελληνικού μαρμάρου διεθνώς».
Η εκπόνηση του συγκεκριμένου σχεδίου έγινε κατόπιν συζητήσεων του Σ.Ε.Μ.Μ.Θ με φορείς όπως το Υπουργείο Εξωτερικών και το Enterprise Greece, στο πλαίσιο της προσπάθειας ενίσχυσης της εξωστρέφειας του κλάδου με την υποστήριξη κρατικών φορέων. «Με στόχο την περαιτέρω αύξηση του μεριδίου αγοράς στον παγκόσμιο χάρτη και τη διείσδυση του κλάδου του μαρμάρου σε νέες αναπτυσσόμενες αγορές, το τελικό στρατηγικό σχέδιο δράσεων για την προβολή και την προώθηση του ελληνικού μαρμάρου θα αποτελέσει τη βάση για την υποβολή προτάσεων, προκειμένου να εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση των δράσεων και να αποτελέσει η υλοποίησή τους μέρος μίας εθνικής στρατηγικής» υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση._