Πηγή Εικόνας: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Την εφαρμογή των εικονικών ταξιδιων εξοικείωσης στην ανάδειξη των ελληνικών προορισμών εισαγάγει η εταιρεία επικοινωνίας MTC GROUP  έπειτα από τη συνεργασία της με την FUTURE NEED, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.
Πρόκειται για το virtual fam trip που καλύπτει ένα σημαντικό πρόβλημα, είτε λόγω της πανδημίας είτε και της κάλυψης των εξόδων φιλοξενίας ταξιδιωτικών και άλλων επαγγελματιών.
Η συγκεκριμένη εφαρμογή ξενάγησης, σε πεδίο 360 μοιρών, δίνει τη δυνατότητα στον προσκεκλημένο επαγγελματία να περιηγηθεί στην περιοχή και να ανακαλύψει μέσω του υπολογιστή ή και του κινητού του όσα πιθανόν τον ενδιαφέρουν.
Το “γύρισμα” γίνεται επιτόπια και, στη συνέχεια, αποστέλλεται με φροντίδα των δύο συνεργαζόμενων εταιριών σε Γραφεία ΕΟΤ εξωτερικού, επαγγελματίες βάσει διαθέσιμης λίστας αλλά και μέσω της ASTA  (American Society of Travel Advisors) στην οποία πρόσφατα η MTC GROUP έγινε μέλος.
Κάθε ενδιαφερόμενος προκειμένου να πραγματοποιήσει το virtual fam trip οφείλει να δώσει τα πλήρη στοιχεία του ώστε να είναι γνωστά εκ των προτέρων τα ονόματα και οι ιδιότητες  όσων  “ξεναγήθηκαν”, πράγμα που εμπλουτίζει τη data base του προορισμού παρέχοντας τη δυνατότητα της διατήρησης της επικοινωνίας, όπως τονίζεται.
Το σημαντικό στοιχείο είναι ότι μέσω αυτού του συστήματος μπορεί ο προορισμός να προσεγγίσει πολλαπλάσιο αριθμό επαγγελματιών από όσους θα είχε την οικονομική ( και πρακτική ) δυνατότητα να φιλοξενήσει.