Όπως ανέφερε στο πλαίσιο της γενικής συνέλευσης της εισηγμένης εταιρείας, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, Γιώργος Γεράρδος, πρώτη κίνηση σε αυτό το πλαίσιο είναι η νέα δομή του διοικητικού συμβουλίου: «Προχωράμε σε νέα περίοδο ανάπτυξης, με ένα νέο ΔΣ, για να υπερκαλύψει τις απαιτήσεις εταιρικής διακυβέρνησης. Τα νέα προτεινόμενα μέλη του ΔΣ, είναι ο Απόστολος Ταμβακάκης, ο Κώστας Μητρόπουλος, ο Αλέξης Πιλάβιος και η Κατερίνα Βασιλάκη». Όπως σημείωσε ο κ. Γεράρδος, η προτεινόμενη σύνθεση του ΔΣ συμβάλλει στην ανάπτυξη των νέων επιχειρησιακών σχεδίων και στην ενίσχυση των δομών εταιρικής διακυβέρνησης της εταιρείας Πλαίσιο. Διευκρίνισε επίσης, ότι στο νέο ΔΣ ο ίδιος θα είναι εκτελεστικός πρόεδρος και ο Κώστας Γεράρδος, διευθύνων σύμβουλος, καθώς ο ρόλος του αντιπροέδρου θα ανατεθεί στον Αποστόλη Ταμβακάκη.
Κληθείς να σχολιάσει την συμμετοχή του κ. Ταμβακάκη, ως ανεξάρτητο μέλος στο ΔΣ, ανέφερε ότι «είναι ανεκτίμητη η εμπειρία και οι ικανότητές του. Θα μας βοηθήσει να δούμε με άλλη οπτική όλο το καινούριο σχέδιο ανάπτυξης της Πλαίσιο» και συμπλήρωσε: «Είμαστε ανοιχτοί να συζητήσουμε οποιαδήποτε ευκαιρία ανάπτυξης».
Επίσης, ανακοινώθηκε ότι η Πλαίσιο προχωρά σε επένδυση ύψους 2,9 εκατ. ευρώ, που αφορά στην επέκταση των εγκαταστάσεών της στην Μαγούλα. Συγκεκριμένα έχει υπογραφεί προσύμφωνο με την εταιρεία Ακρίτας, βάσει του οποίου θα παραχωρηθεί στην Πλαίσιο οικόπεδο 16 στρεμμάτων και στεγασμένος χώρος ακινήτου 6.300 τ.μ.. Η συναλλαγή θα ολοκληρωθεί το επόμενο διάστημα, ενώ έχει ήδη προχωρήσει η εκμίσθωση και η χρήση του ακινήτου από την Πλαίσιο.
Αναφορικά με τη δημιουργία νέων καταστημάτων, ο Κώστας Γεράρδος, αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Πλαίσιο, σημείωσε: «Είναι σημαντικό να καταλάβουμε μετά την πανδημία και τις νέες συνήθειες των καταναλωτών, ποια είναι η αποστολή των φυσικών καταστημάτων από εδώ και πέρα. Οι επενδύσεις πρέπει να κατευθυνθούν στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στο last mile delivery. Κυρίως όμως, πρέπει να εστιάσουμε στο γεγονός, ότι το μέλλον του φυσικού καταστήματος βασίζεται στην εξατομικευμένη εμπειρία του καταναλωτή».
Η διοίκηση, στο πλαίσιο της συνέλευσης, αναφέρθηκε στις εμπορικές επιτυχίες της Πλαίσιο το 2020. Όπως τονίστηκε, παρά το γεγονός ότι τα καταστήματα (το κύριο κανάλι πωλήσεων που αντιπροσώπευε το 70% του τζίρου) παρέμεινε κλειστό για εκατό μέρες, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 11,8%. Η επιτυχία αυτή μεταφράστηκε και σε αύξηση των μεριδίων αγοράς, ενώ η πελατειακή βάση της Πλαίσιο διευρύνθηκε, καθώς 350.000 νέοι πελάτες ξεκίνησαν συνεργασία με το Πλαίσιο. Το επιστέγασμα όλων των παραπάνω ήταν, ότι ενισχύθηκε η αξιοπιστία του brand Πλαίσιο, καθώς τήρησε τους χρόνους παράδοσης και εξυπηρέτησε τις ανάγκες των πελατών, παραδίδοντας πολύ γρήγορα σε σχέση με τις συνθήκες της αγοράς, στη δύσκολη αυτή συγκυρία.
Επίσης, οι μέτοχοι ενημερώθηκαν από την διοίκηση, ότι οι υποδομές logistics αξίας 38 εκατ. ευρώ, σε συνδυασμό με το βέλτιστο αριθμό καταστημάτων, οι επενδύσεις ύψους 1,8 εκατ. ευρώ στη νέα πλατφόρμα e-commerce και το in house call center που έφτασε να απασχολεί 360 ανθρώπους, κατέστησαν την επιτυχία της Πλαίσιο δυνατή.