Oι αισθητήρες παρκαρίσματος είναι από τα πιο χρήσιμα στην καθημερινότητα συστήματα υποβοήθησης οδηγού. Σύμφωνα με έρευνα που έγινε στην Μ. Βρετανία το 57% των Βρετανών επιλέγουν να προσθέσουν αισθητήρες στάθμευσης ως έξτρα κατά τη διάρκεια αγοράς ενός καινούριου αυτοκινήτου.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες γνωρίζοντας καλά την τάση των οδηγών, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ έχουν ήδη εξελίξει και ενσωματώσει σε κάποιες εκδόσεις τους τα συγκεκριμένα συστήματα, θέλοντας να δώσουν ένα επιπλέον κίνητρο αγοράς στους υποψήφιους πελάτες. Ένα βήμα πιο πέρα είναι το σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος, όπου ο οδηγός με το πάτημα ενός κουμπιού επιτρέπει στο αυτοκίνητο να παρκάρει μόνο του, αναλαμβάνοντας την διεύθυνση του οχήματος και του τιμονιού. Βασική προϋπόθεση είναι η ύπαρξη αυτόματου κιβωτίου.
Το δεύτερο πιο πολύτιμο σύστημα υποβοήθησης είναι η κάμερα οπισθοπορείας, την οποία επιλέγουν το 47% των οδηγών. Προσφέρει πολλαπλά οφέλη, καθώς ο οδηγός έχει την πλήρη οριοθέτηση του ελεύθερου χώρου κατά τη διάρκεια του παρκαρίσματος και συνήθως το επιλέγουν ηλικίες άνω των 55 ετών. Περίπου οι μισοί (53%) αυτών είναι άνω των 55 ετών, με το 36% να αφορά τις ηλικίες 18-24, όπου ακόμη δεν υπάρχει μεγάλη εμπειρία στην οδήγηση. Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες λαμβάνοντας γνώση των τάσεων έχουν εντάξει την κάμερα οπισθοπορείας στις βασικές εκδόσεις.
Η ύπαρξη θύρας USB είναι εξίσου σημαντική για τους οδηγούς, καθώς μέσω αυτής μπορούν να έχουν πολλές λειτουργίες εν κινήσει. Από το να φορτίσουν το κινητό τους τηλέφωνο μέχρι να ακούσουν την μουσική που επιθυμούν. Ήδη όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν όχι μία, αλλά δύο θύρες USB για δυνατότητα ταυτόχρονης χρήσης περισσοτέρων επιβατών. Το ποσοστό που επιλέγει θύρες USB ανέρχεται σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας και αγοράς yougov στο 47%.
Μια τάση που τα τελευταία χρόνια γνωρίζει μεγάλη άνθηση και έχει ξεπεράσει ακόμη και την σημασία των επιδόσεων αυτοκινήτου είναι η διασκεδαστική οθόνη αφής, αλλά και η συνδεσιμότητά της με τα έξυπνα κινητά. Το 42% των πελατών δίνει πολύ μεγάλη βαρύτητα σε αυτό το στοιχείο λίγο πριν αποφασίσει να αγοράσει ένα καινούριο όχημα. Την συνδεσιμότητα την προτιμούν νεαρές ηλικίες, ενώ μπορεί να θεωρηθεί περιττή από εκείνους που είναι άνω των 55 ετών σε ποσοστό 31%. Για την ύπαρξη των θυρών USB το 41% της συγκεκριμένης ηλικιακής κατηγορίας θεωρεί ότι δεν είναι απαραίτητες στο αυτοκίνητο.
Το τελευταίο τεχνολογικό επίτευγμα που προσέχουν οι υποψήφιοι πελάτες είναι η υβριδική λειτουργία του αυτοκινήτου, αποδεικνύοντας ότι η περιβαλλοντολογική ευαισθησία έχει ανέβει σε μεγάλο βαθμό. Συνδυάζοντας την ικανότητα οδήγησης μόνο με ηλεκτρική ενέργεια σε σχέση με τον βενζινοκινητήρα ή τον πετρελαιοκινητήρα, τα υβριδικά αυτοκίνητα αποτελούν επιλογή που φαίνεται να προτιμάται περισσότερο από άτομα ηλικίας μεταξύ 40-54 (41%), που εκτός από την κινητική βιωσιμότητα αναζητούν και εξαιρετική οικονομία καυσίμου για τις καθημερινές μετακινήσεις τους, αναγνωρίζοντας ότι αυτού του είδους τα αυτοκίνητα είναι πολύ καλύτερα και οικονομικότερα από τα συμβατικά οχήματα που έχουν αποκλειστικά κινητήρες εσωτερικής καύσης. Οι άνδρες σε ποσοστό 63% φαίνεται να αναζητούν περισσότερο την υβριδική τεχνολογία, ενώ αυτή την τεχνολογία την επιλέγουν κατά βάση το 78% των ατόμων που ζουν σε αστικές περιοχές.