Woman Sitting in Front of Man
Πηγή Εικόνας: Photo by rawpixel.com from Pexels

Τις 90 έφθασαν, με 16 νέες τις τελευταίες ημέρες, οι ψηφιακές υπηρεσίες που προσφέρει ο Δήμος Αθηναίων για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση των δημοτών. Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση του Δήμου, πολλές από αυτές τις ψηφιακές υπηρεσίες αξιοποιούνται ήδη και από άλλους δήμους της χώρας.

   Σύμφωνα με τον Δήμο, τον τελευταίο χρόνο έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών https://eservices.cityofathens.gr περισσότεροι από 78.000 πολίτες και επιχειρήσεις και έχουν διεκπεραιωθεί πλήρως ηλεκτρονικά περισσότερες από 63.000 αιτήσεις.

   Οι νέες ψηφιακές υπηρεσίες που προστέθηκαν είναι μεταξύ άλλων, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ οι: Βεβαίωση απώλειας φακέλων ή και στελεχών οικοδομικής άδειας για όλη την Αττική. Πολτοποίηση σχεδίων οικοδομικών αδειών έως και το 1955 για τους Δήμους Αθηναίων, Βύρωνα, Δάφνης- Υμηττού, Ηλιούπολης και Καισαριανής. Πολτοποίηση σχεδίων οικοδομικών αδειών έως και το 1955 για την Αττική (εκτός των Δήμων Αθηναίων, Βύρωνα, Δάφνης – Υμηττού, Ηλιούπολης και Καισαριανής). Ηλεκτροδότηση- υδροδότηση για Κτίσματα Προϋπάρχοντα του έτους 1955 και δραστηριοποίησης υπαίθριου εμπορίου. Επίσης οι θεωρήσεις Οικοδομικών Αδειών για σύνδεση με τα δίκτυα ΔΕΗ- ΕΥΔΑΠ (1955- 1983), Οικοδομικών Αδειών για σύνδεση με τα δίκτυα ΔΕΗ- ΕΥΔΑΠ μετά το 1983, Οικοδομικών Αδειών για σύνδεση με τα δίκτυα ΔΕΗ- ΕΥΔΑΠ μετά το 2014 και έγκρισης συμμετοχής στην Κυριακάτικη Αγορά Μοναστηρακίου. Ακόμη για αιτήσεις συμμετοχής σε εμποροπανηγύρεις έτους 2021, σε κλήρωση για τη χορήγηση έγκρισης συμμετοχής στην Κυριακάτικη Αγορά Μοναστηρακίου, σε διαδικασία έκδοσης άδειας επαγγελματία πωλητή υπαίθριου εμπορίου., έκδοση πιστοποιητικού ελέγχου κατασκευής (Π.Ε.Κ.) κ.ά.

 Η είσοδος στην εφαρμογή γίνεται με χρήση των κωδικών taxisnet και με λίγα «κλικ» από τον υπολογιστή ή από το κινητό τους οι ενδιαφερόμενοι έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν την αίτηση που επιθυμούν και να ενημερωθούν με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω του ψηφιακού τους αποθετηρίου όταν το αίτημα τους επεξεργαστεί και ολοκληρωθεί από την αρμόδια Διεύθυνση του Δήμου, χωρίς να χρειαστεί να προσέλθουν σε καμία φάση της διαδικασίας στις υπηρεσίες.

   «Αυτή η πολύ δύσκολη χρονιά, μας έδωσε την ευκαιρία να δημιουργήσουμε μία μεγάλη ψηφιακή προίκα για την Αθήνα» δήλωσε σχετικά ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης. Σημειώνοντας πως αυτό σημαίνει «μείωση κόστους, μεγαλύτερη ταχύτητα στην εξυπηρέτηση του πολίτη, χωρίς ταλαιπωρία και γραφειοκρατία τόνισε: «Αυτός είναι ο στόχος και συνεχίζουμε να δουλεύουμε για να γίνουν οι ψηφιακές υπηρεσίες ακόμη περισσότερες. Γιατί χρειαζόμαστε καλύτερη ποιότητα ζωής, όχι στη θεωρία αλλά στην πράξη, στην καθημερινότητά μας».