Κατά τη διάρκεια της ιστορίας της, η Renault άλλαξε την εταιρική της ταυτότητα αρκετές φορές. Αλλά υπάρχει κάτι που δεν έχει αλλάξει από το 1925 και αυτό είναι το σχήμα του διαμαντιού που αποτελεί τη βάση για το λογότυπό της.
Τα τελευταία 20 χρόνια υπήρξε νέο σήμα το 1992 και αναθεωρήθηκε το 2015. Όμως, από τo 2019 ξεκίνησε η διαδικασία σχεδιασμού νέου εμβλήματος της Renault, προκειμένου να ανταποκριθεί στις προκλήσεις μιας σύγχρονης, διεθνούς μάρκας, αλλά και να αποτυπώσει με ευστοχία τις πολυποίκιλες ανάγκες έκφρασής της σε διάφορα πεδία, ειδικά σε αυτά που συνδέονται με την νέα, ψηφιακή εποχή.
Το νέο έμβλημα έχει σχεδιαστεί για να αποτυπώνει μια συνεχή κίνηση. Η επίπεδη και όχι τρισδιάστατη φύση του, διευκολύνει την χρήση του σε digital και video υλικά, αλλά και πάνω στα αυτοκίνητα.
Το νέο λογότυπο θα τοποθετηθεί σταδιακά σε όλα τα οχήματα της Renault, ξεκινώντας από τα νέα μοντέλα που θα εμφανιστούν την επόμενη χρονιά. Όπως ανακοινώνει η εταιρεία, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ μέχρι το 2024, όλη η γκάμα της Renault θα φέρει το νέο έμβλημα