Σε μια σειρά κινήσεων και ενεργειών που αποσκοπούν στη βελτίωση της λειτουργίας και της αποδοτικότητας αλλά και την αναβάθμιση των υπηρεσιών και του δυναμικού της προχώρησε η ΕΛΤΑ Courier, προκειμένου να ανταποκριθεί με το βέλτιστο τρόπο στις συνθήκες υψηλών απαιτήσεων και αυξημένης ζήτησης που έχουν προκύψει από την εφαρμογή των περιοριστικών μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού, αλλά και τα νέα δεδομένα της αγοράς.
Η κατακόρυφη αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου και της ζήτησης για υπηρεσίες ταχυμεταφορών, ιδιαίτερα μετά το lockdown του περασμένου Νοεμβρίου, οδήγησαν τη διοίκηση της εταιρείας σε βελτιωτικές κινήσεις μόνιμου χαρακτήρα σε ολόκληρο το φάσμα των υποδομών και της λειτουργίας της, οι οποίες ξεκίνησαν πέρυσι και επεκτείνονται και τη φετινή χρονιά. Στόχος η καλύτερη, ταχύτερη και ακόμη πιο αξιόπιστη εξυπηρέτηση των πελατών της.
Για την ΕΛΤΑ Courier το 2020 ήταν ένα έτος προκλήσεων, στις οποίες ανταποκρίθηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι την περίοδο Απριλίου έως Νοεμβρίου 2020 η αύξηση των αντικειμένων έφτασε το 22,5%, ενώ την περίοδο Νοεμβρίου – Δεκεμβρίου 2020 η αύξηση έφτασε το 54% σε σχέση με τους αντίστοιχους μήνες του 2019.
Για τη διαχείριση της αυξημένης ζήτησης σημαντική αναβάθμιση δρομολογήθηκε στον τομέα της Πληροφορικής. Ήδη πραγματοποιήθηκαν αλλαγές στο σύστημα ιχνηλάτησης (Track & Trace) ώστε να γίνει πιο λειτουργικό και ευέλικτο, με περισσότερα δεδομένα πληροφόρησης για τους πελάτες.
Παράλληλα, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ τέθηκε σε εφαρμογή ο Πίνακας Ελέγχου (Control Dashboard) ο οποίος αποτυπώνει τους δείκτες αποδοτικότητας και παραγωγής των καταστημάτων σε θέματα παράδοσης αντικειμένων, ενώ πλέον υπάρχει η δυνατότητα καθημερινής παρακολούθησης του δικτύου από την παραλαβή μέχρι την επίδοση με σκοπό να αποτυπώνονται Λεωφόρος Μεσογείων 395 Aγία Παρασκευή – Τ.Κ. 15343 Τηλ: 210 6073000, www.elta-courier.gr