Ernst & Young
Πηγή Εικόνας: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Η EY Ελλάδος, μέλος του διεθνούς δικτύου εταιρειών EY, ενισχύει το χαρτοφυλάκιο των υπηρεσιών της στον τομέα των τεχνολογικών προϊόντων και υπηρεσιών ηλεκτρονικού εμπορίου αποκτώντας το συμβουλευτικό τμήμα της Convert Group.

Όπως ανακοίνωσε, η ΕΥ, με την ένταξη στο δυναμικό της, μίας ταλαντούχου ομάδας συμβούλων με αποδεδειγμένες δεξιότητες και εκτεταμένη εμπειρία από τη συνεργασία της με μεγάλους πελάτες στην Ελλάδα και το εξωτερικό, η EY Ελλάδος αποκτά επιπλέον εξειδίκευση και τεχνογνωσία σε λύσεις και υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου, επεκτείνοντας τις ήδη προσφερόμενες συμβουλευτικές της υπηρεσίες, μεταξύ άλλων σε τομείς, όπως: συμβουλευτικές υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce consulting) και omni-channel consulting, συμβουλευτικές υπηρεσίες για τη στρατηγική e-commerce, καθώς και τον μετασχηματισμό που προκύπτει, συμβουλευτικές υπηρεσίες Data & Analytics για το ηλεκτρονικό εμπόριο και υπηρεσίες επαγγελματικής εκπαίδευσης σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου.

Με τον τρόπο αυτό, η EY θεμελιώνει περαιτέρω την ηγετική της θέση στις συμβουλευτικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και την ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.

Με τη σειρά της, η συμφωνία αυτή προσφέρει στην Convert Group τη δυνατότητα και τους πόρους να ηγηθεί με την καινοτόμο πλατφόρμα της “eRetail Suite” στο παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο. Παράλληλα, συνεχίζει την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών Data & Analytics καταναλωτικών αγαθών και φαρμάκων, μέσα από τις πλατφόρμες της.

Ο Παναγιώτης Παπάζογλου, Διευθύνων Σύμβουλος της EY Ελλάδος, ανέφερε σχετικά ότι σε μία κρίσιμη συγκυρία, όπου το ηλεκτρονικό εμπόριο σημειώνει σημαντική άνοδο παγκοσμίως, η απόκτηση του Συμβουλευτικού Τμήματος της Convert Group εμπλουτίζει περαιτέρω τις δεξιότητες της EY Ελλάδος, επεκτείνοντας στρατηγικά το αποτύπωμά της σε έναν τομέα αυξανόμενου ενδιαφέροντος.

Ο Αλέξανδρος Χρηστίδης, Εταίρος και Επικεφαλής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών της EY Ελλάδος, σχολίασε ότι η απόκτηση του Συμβουλευτικού Τμήματος της Convert Group, πολλαπλασιάζει τα οφέλη για τους πελάτες της, καθώς ενισχύει τις δυνατότητές που διαθέτει για παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών e-commerce και omni-channel, καθώς και τον σχεδιασμό και την υλοποίηση σχετικών λύσεων πληροφορικής.

Με αυτόν τον τρόπο, η EY μπορεί να προσφέρει ολοκληρωμένες end-to-end υπηρεσίες στον τομέα αυτόν. “Ταυτόχρονα, προσδοκούμε στην επίτευξη πολλών συνεργειών με άλλες συμβουλευτικές υπηρεσίες που ήδη προσφέρουμε, και ιδιαίτερα στην περιοχή των Data & Analytics, Supply Chain & Operations, Service Design και Τεχνολογίας. Αθροιστικά, η τεχνογνωσία μας, το εκτεταμένο πελατολόγιο και οι συνέργειες, μας γεμίζουν με σιγουριά και αισιοδοξία για την επιτυχία αυτού του εγχειρήματος”, πρόσθεσε.

Ο Παναγιώτης Γκεζερλής, ιδρυτής και CEO της Convert Group και η Έλενα Χαϊλαζοπούλου, Partner, Chief Product Officer & Deputy CEO της εταιρείας, σχολίασαν επίσης τη συμφωνία.