Τρία βραβεία απέσπασε συνολικά το υπουργείο Τουρισμού και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού για την εφαρμογή κινητών τηλεφώνων ‘’Visit Greece’’, που ανέπτυξε ο ΕΟΤ και η Warply με την υποστήριξη της Mastercard και της Eurobank.
Το Visit Greece App αποτελεί ένα χρηστικό εργαλείο για τους επισκέπτες της Ελλάδας, όπου μπορούν να βρουν γρήγορα και εύκολα ταξιδιωτικές πληροφορίες, καθώς και ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για τουριστικά θέματα. Οι χρήστες μπορούν να κάνουν ερωτήσεις στο ειδικό chatbot. Η εφαρμογή αντλεί και διοχετεύει πληροφορίες από το portal του ΕΟΤ, ενώ είναι και το μοναδικό επίσημο ‘’destination app” της Ελλάδας. Παράλληλα αποτελεί μία σύγχρονη πλατφόρμα για την δωρεάν προβολή ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων.
Η εφαρμογή Visit Greece ξεκίνησε πριν από έξι μήνες και ήδη μετράει πάνω από 700.000 downloads. Το 80% είναι εγγεγραμμένοι ενεργοί χρήστες ενώ σε μια εξαιρετικά δύσκολη σεζόν, έχουν ήδη εγγραφεί και 1.000 τουριστικές επιχειρήσεις από όλη την Ελλάδα. Το καινοτόμο εγχείρημα υλοποιήθηκε με ταχείς ρυθμούς, καθώς χρειάστηκαν μόλις 10 εβδομάδες από τη σύλληψη της ιδέας μέχρι τη λειτουργία της εφαρμογής. Είναι διαθέσιμη στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Google και το App Store.
Το Visit Greece app πρόσφατα απέσπασε δύο πολύ σημαντικές διακρίσεις: ένα Platinum και ένα χρυσό βραβείο ως ‘’Καλύτερο Mobile app” της χρονιάς και “Καλύτερο mobile app in Travel & Tourism” στα e-volution Awards 2021. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εφαρμογή έχει διακριθεί και στα Mobile Excellence Awards 2020 με το Χρυσό Βραβείο στην ενότητα Mobile Digital Transformation.
Ο ΓΓ του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης δήλωσε: «Μια από τις κεντρικές προτεραιότητές μας στον ΕΟΤ είναι η ενίσχυση των ψηφιακών εργαλείων προβολής του ελληνικού τουρισμού. Θέλουμε να διευκολύνουμε τον επισκέπτη και να προωθήσουμε ελληνικές επιχειρήσεις μεσω του app. Στο πλαίσιο αυτό, προχωρήσαμε σε συγκεκριμένες κινήσεις για να ανταποκριθούμε στις νέες τάσεις, επενδύοντας στην καινοτομία και τις νέες τεχνολογίες. Ήταν άλλωστε και μία ανάγκη του ελληνικού τουρισμού διαχρονική, καθώς δεν υπήρχε πριν κάποιο κεντρικό application που να συμπληρώνει τα άλλα ψηφιακά μέσα που έχουμε στην διάθεσή μας.
Θέλω με την ευκαιρία της βράβευσης να ευχαριστήσω θερμά την Warply για την συνεργασία, την Mastercard και την Eurobank για την σημαντική τους υποστήριξη και την χορηγία τους αλλά και τα στελέχη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού που δούλεψαν πάνω στο project. Τα βραβεία τα οποία κερδίσαμε από αυτήν την συνεργασία αποδεικνύουν την επιτυχία του εγχειρήματος».
Ο CEO της Warply κ. Γιάννης Δοξαράς δήλωσε από την πλευρά του: «Το Visit Greece app αποτελεί το πρώτο έργο ψηφιακής εμπειρίας ταξιδιώτη για τη μετά-COVID παγκοσμίως. Κατά τη δύσκολη περίοδο του πρώτου lockdown συνεργαστήκαμε άμεσα και αποδοτικά με τον ΕΟΤ στην κατεύθυνση της προστασίας του επισκέπτη και την στήριξη του τουρισμού και των επιχειρήσεων σε όλη την Ελλάδα.
Θέλαμε να βάλουμε τη χώρα μας μπροστά σαν μια από τις πιο καινοτόμες στον κόσμος και στον τομέα του τουρισμού, και το καταφέραμε. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για την εμπιστοσύνη του ΕΟΤ και του Υπουργείο Τουρισμού προς τη Warply και συνεχίζουμε και εργαζόμαστε δυναμικά, για να κρατήσουμε υψηλά τα στάνταρ και να προσθέσουμε περισσότερες λειτουργίες που θα κάνουν το Visit Greece ακόμη πιο καινοτόμο»
Περισσότερα για την εφαρμογή:
Με στόχο την ασφάλεια και την στοχευμένη προώθηση του ελληνικού τουρισμού, αλλά και την ενίσχυση των τοπικών επιχειρήσεων καθώς και τη διευκόλυνση των επισκεπτών στη χώρα μας, το Visit Greece app προσφέρει ένα ψηφιακό κανάλι για άμεση ενημέρωση για θέματα Covid-19 – μέσα από διαδραστικούς χάρτες για τα πλησιέστερα νοσοκομεία και κάθε έκτακτη υγειονομική πληροφορία ανά περιοχή αλλά και με push notifications για έκτακτες ανακοινώσεις καθ’ όλη την τουριστική περίοδο.
Επιπλέον μέσα στο app έχει ενσωματωθεί η PLF φόρμα την οποία μπορούν οι ταξιδιώτες να συμπληρώσουν και να αποθηκεύσουν στο κινητό τους το απαραίτητο QR για την είσοδο τους στην Ελλάδα.
Ταυτόχρονα, οι χρήστες της εφαρμογής μπορούν να βρίσκουν πληροφορίες και να αγοράζουν ηλεκτρονικά εισιτήρια σε μουσεία απευθείας από την εφαρμογή, να βρίσκουν ξενοδοχεία αλλά και πληροφορίες σχετικά με φαγητό, ποτό, διασκέδαση και αποκτούν εμπειρίες που είναι σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα τους τις οποίες μπορούν να κάνουν booking απευθείας από το ίδιο κανάλι.
Το Visit Greece app προσφέρει ένα καινοτόμο mobile wallet όπου οι χρήστες μπορούν και αποθηκεύουν τις τραπεζικές τους κάρτες και κάνουν τις αγορές τους εύκολα και γρήγορα. Το «mobile traveler’s wallet» είναι μια από τις δεκάδες καινοτομίες της εφαρμογής. Κάποιες επιπλέον λειτουργίες που ξεχωρίζουν είναι το διαδραστικό chatbot με πληροφορίες για COVID, το ψηφιακό ημερολόγιο με τις προγραμματισμένες πολιτιστικές εκδηλώσεις σε Δήμους σε όλη την Ελλάδα και έξυπνη αναζήτηση.
Τέλος, το έργο ολοκληρώνεται από μια πλατφόρμα διαχείρισης για τις επιχειρήσεις, οι οποίες μπορούν να αλλάζουν τις πληροφορίες τους και να ανεβάζουν προσφορές και εμπειρίες για τους χρήστες της εφαρμογής. Η προβολή στην εφαρμογή και η χρήση της πλατφόρμας είναι εντελώς δωρεάν για κάθε ενδιαφερόμενη επιχείρηση.
Χορηγοί του έργου είναι οι Eurobank και Mastercard που από την πρώτη ημέρα αγκάλιασαν το όραμα του ΕΟΤ και στηρίζουν ενεργά το έργο. Τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και τη διαχείριση της εφαρμογής και του συνολικού έργου έχει αναλάβει η Warply, σαν στρατηγικός συνεργάτης στην ταχύτατη πορεία του οργανισμού προς την ψηφιοποίηση και την καινοτομία.