Τραίνο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Πηγή Εικόνας: ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Πιστοποίηση ποιότητας για τις υπηρεσίες που παρέχει στο επιβατικό κοινό της έλαβε για μια ακόμη χρόνια η ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την TUV Nord.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, έχει εγκαταστήσει και υλοποιεί ένα πλήρες σύστημα ελέγχου ποιότητας των επιβατικών υπηρεσιών σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πρότυπο ΕΝ 13816:2002 «μεταφορές – εφοδιαστική και υπηρεσίες – μαζική μεταφορά κοινού – ορισμός της ποιότητας των υπηρεσιών, αντικειμενικοί σκοποί και μετρήσεις». Η υλοποίηση αυτού του συστήματος ελέγχεται και πιστοποιείται από τον ανεξάρτητο Φορέα Πιστοποίησης TUV Nord, από το 2013 για τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη με Intercity, και από το 2017 για το σύνολο του δικτύου.

Σε αυτό το πλαίσιο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει οργανώσει και παρακολουθεί μια σειρά Δεικτών Ποιότητας ώστε να βελτιώνει διαρκώς τις υπηρεσίες της, βασισμένη σε τριμηνιαίες έρευνες ικανοποίησης επιβατών και τριμηνιαίες αξιολογήσεις με χρήση μυστικών επιβατών, που γίνονται από ανεξάρτητη εξειδικευμένη εταιρεία ερευνών.

Ενδεικτικά, το τελευταίο τρίμηνο του 2020 οι επιβάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ βαθμολογώντας το ταξίδι τους:

– δηλώνουν σε ποσοστό 83,98% πως είναι απόλυτα ή παρά πολύ ικανοποιημένοι(67,50% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019)

– αξιολογούν από πολύ καλά έως και άριστα την ασφάλεια που εισπράττουν στο ταξίδι τους σε ποσοστό 83,27% (62,90% το 2019)

– αξιολογούν από πολύ καλά έως και άριστα τη συνέπεια των δρομολογίων σε ποσοστό 77,03% (66,43% το 2019), παρότι κάποια τμήματα του δικτύου παραμένουν χωρίς ηλεκτροκίνηση

– αξιολογούν από πολύ καλά έως και άριστα την καθαριότητα των τραίνων σε ποσοστό 77,33% (58,55% το 2019).

Αντίστοιχη βελτίωση παρουσιάζεται σε όλους τους Δείκτες Ποιότητας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η διοίκηση της εταιρείας και οι εργαζόμενοι ευχαριστούν το επιβατικό κοινό για την εμπιστοσύνη που δείχνει στο ταξίδι με τραίνο όλα αυτά τα χρόνια και δεσμεύονται πως θα ανεβάσουν τον πήχη των στόχων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ όλο και πιο ψηλά, ώστε να παρέχει τις βέλτιστες υπηρεσίες.