‘Ερευνα προκειμένου να διαπιστωθεί πόσο μειώθηκε ο χρόνος αναμονής των επιβατών στις στάσεις, μετά την προσθήκη των επιπλέον αστικών λεωφορείων στον στόλο του ΟΑΣΘ, ξεκινά η διοίκηση του Οργανισμού.
Παράλληλα, θα πραγματοποιηθεί έρευνα για το δίκτυο των στάσεων και τις περιοχές από τις οποίες προέρχεται το επιβατικό κοινό, ώστε με βάση τα συμπεράσματα που θα προκύψουν, να υπάρξουν -εάν χρειαστεί- οι απαραίτητες αλλαγές.
Τα παραπάνω ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), Γιώργος Σκόδρας, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ- ΜΠΕ, «Πρακτορείο 104,9 FM», σχετικά με την κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης μετά το κλείσιμο του 2020 και την έλευση του νέου έτους.
‘Οπως είπε ο κ.Σκόδρας, αυτό το χρονικό διάστημα κυκλοφορούν σε όλο τον νομό περίπου 500 λεωφορεία. Πιο συγκεκριμένα, ο στόλος στο πολεοδομικό συγκρότημα αριθμεί 360 λεωφορεία, καθώς προστέθηκαν νέα οχήματα από τη σύμβαση μίσθωσης και από την αγορά του δήμου Θεσσαλονίκης από τη Γερμανία, ενώ περίπου 130 κυκλοφορούν στην υπεραστική ζώνη από τα ΚΤΕΛ.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΟΑΣΘ, μέχρι το τέλος Ιανουαρίου θα προστεθούν στον στόλο «ακόμη 66 λεωφορεία από τη σύμβαση μίσθωσης και άλλα 22 από τον δήμο Θεσσαλονίκης, άρα θα ξεπεράσουμε τα 570 – 580 οχήματα». Επιπλέον, «τρέχει» διαγωνισμός για επιπλέον λεωφορεία, που θα αντικαταστήσουν τα ήδη γερασμένα οχήματα του Οργανισμού.
Αναφερόμενος στις έρευνες του ΟΑΣΘ, ώστε να μετρηθεί κατά πόσο έχει περιοριστεί ο χρόνος αναμονής των επιβατών μεταξύ των δρομολογίων και εάν χρειάζονται αλλαγές στο δίκτυο των στάσεων, ο κ.Σκόδρας επισήμανε: «Είναι δεδομένο ότι πρέπει να υπάρξουν αλλαγές στο δίκτυο των στάσεων. Η πόλη είναι ένας ζωντανός οργανισμός, που αναπτύσσεται και εξελίσσεται. Και το σύστημα της αστικής συγκοινωνίας πρέπει να ακολουθεί την εξέλιξη της Θεσσαλονίκης. Δεν μπορούμε να προχωράμε με τις συνταγές των προηγούμενων δεκαετιών».
Υποστήριξε ακόμη πως παρά την αύξηση του αριθμού των λεωφορείων, δεν έχουν καλυφθεί ακόμη οι ανάγκες της πόλης. «’Έχουμε ένα έλλειμμα περίπου 80- 90 λεωφορείων, που θα το καλύψουμε με τις επόμενες προσθήκες. Η δυτική Θεσσαλονίκη, στην οποία αντιστοιχεί το 50% των καθημερινών χρηστών του Οργανισμού, έχει και μεγαλύτερες ανάγκες. Και μετά το Μετρό, καθώς εκεί δεν φτάνει η γραμμή, η δυτική Θεσσαλονίκη θα εξακολουθήσει να έχει ανάγκες και την έχουμε στο σχεδιασμό μας».