Πρωτότυπες ψηφιακές δράσεις για την προβολή και προώθηση του εμπλουτισμένου ελληνικού τουριστικού προϊόντος στην ιταλική αγορά, υλοποιεί μέσα στον Δεκέμβριο η Υπηρεσία ΕΟΤ Ιταλίας.
Οι δράσεις αυτές εντάσσονται στο πλαίσιο της στρατηγικής του Οργανισμού για την ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας στις διεθνείς αγορές εν όψει της τουριστικής περιόδου του 2021 και παράλληλα αποσκοπούν στην περαιτέρω ενδυνάμωση των σχέσεων της συγκεκριμένης Υπηρεσίας με σημαντικούς παράγοντες της τοπικής τουριστικής αγοράς, όπως μετέδωσε το ΑΠΕ – ΜΠΕ.. Ειδικότερα διοργανώνονται τα εξής:
– Διαδικτυακή συζήτηση στρογγυλής τραπέζης με αντικείμενο τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού στην Ελλάδα, διοργανώνεται στις 15 Δεκεμβρίου στην πλατφόρμα «e-MARTEDITURISMO» της ιταλικής τουριστικής εφημερίδας «Guida Viaggi». Στη συζήτηση θα λάβουν μέρος επαγγελματίες του τουρισμού από ευρύ πεδίο δραστηριοτήτων, όπως ΤΟs θεματικού τουρισμού, travel consultants, designers τουριστικών πακέτων, δημοσιογράφοι, travel bloggers για οικογενειακές διακοπές κ.ά.
Η προϊσταμένη της υπηρεσίας ΕΟΤ Ιταλίας, Κυριακή Μπουλασίδου, θα παρουσιάσει την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη ως ιδεώδεις προορισμούς για δημιουργία ελκυστικών city break πακέτων και προσφορών, με έμφαση στις εκδρομές που μπορούν να πραγματοποιηθούν σε περιοχές γύρω από τις δύο αυτές πόλεις, ενώ θα αναλύσει και τις επιλογές που προσφέρει η χώρα ως τουριστικός προορισμός καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Από την πλευρά τους, οι συμμετέχοντες στη συζήτηση θα περιγράψουν τη διαδικασία δημιουργίας τουριστικών πακέτων που ανταποκρίνονται στα ειδικά ενδιαφέροντα (γαστρονομία, πολιτισμός κ.λπ.) διαφορετικών κατηγοριών ταξιδιωτών (οικογένειες, ζευγάρια, ταξιδιώτες LGΒΤ κ.λπ).
– Εξάλλου στις 21 Δεκεμβρίου θα ξεκινήσει το διαδικτυακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Γίνε specialist της Ελλάδας», που θα απευθύνεται σε Ιταλούς τουριστικούς πράκτορες και άλλους επαγγελματίες του κλάδου και θα έχει διάρκεια τριών μηνών. Το πρόγραμμα θα φιλοξενηθεί σε ειδική online πλατφόρμα της τουριστικής εφημερίδας «Turismo & Attualità» και στόχος του είναι να δοθεί η ευκαιρία στους συμμετέχοντες να γνωρίσουν άγνωστες στην ιταλική αγορά ελληνικές περιοχές και δραστηριότητες στη χώρα, ώστε στη συνέχεια να διαμορφώσουν εξειδικευμένα προγράμματα για τους πελάτες τους. Το πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί σε δέκα ενότητες, ενώ επιπλέον οι αεροπορικές και ακτοπλοϊκές εταιρείες, που μεταφέρουν επιβάτες από την Ιταλία στην Ελλάδα, θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν το δικό τους προϊόν.
– Τέλος, ο ΕΟΤ θα συμμετάσχει και στην ιταλική διαδικτυακή έκθεση τουρισμού «Virtual Travel Open Day», που διοργανώνεται από τις 14 έως τις 16 Δεκεμβρίου. Το διαδικτυακό περίπτερο του ΕΟΤ θα δώσει τη δυνατότητα στους επισκέπτες να δουν και να «κατεβάσουν» βίντεο και διαφημιστικά έντυπα του Οργανισμού, ενώ σε αυτό θα προβάλλονται επίσης οι δραστηριότητες TOs, αεροπορικών και ναυτιλιακών εταιρειών, εταιρειών κρουαζιέρας, ασφαλιστικών εταιρειών κ.ά.
Ακόμα, σε ειδικό «χώρο» της πλατφόρμας (networking lounge) θα πραγματοποιηθούν B2B συναντήσεις με Ιταλούς επαγγελματίες του τουρισμού, στη διάρκεια των οποίων εκπρόσωποι της Υπηρεσίας ΕΟΤ Ιταλίας θα παρουσιάσουν τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού που αναπτύσσονται στην Ελλάδα, αλλά και τα μέτρα που λαμβάνει η χώρα για την ολοκληρωμένη υγειονομική ασφάλεια των επισκεπτών της.