Η Volvo πραγματοποιεί σημαντικές επενδύσεις για να ενισχύσει την ανάπτυξη ηλεκτρικών κινητήρων. Οι νέες μονάδες παραγωγής ενέργειας που χρησιμοποιούν τον ηλεκτρισμό θα αξιοποιηθούν στην επόμενη γενιά μοντέλων της πολυτελούς σουηδικής μάρκας. Η Volvo υλοποιεί το πρόγραμμά της το οποίο έχει στόχο τη δημιουργία μιας νέας γκάμας μοντέλων που θα κινούνται μόνο με ηλεκτρισμό.
Η εταιρεία άνοιξε πρόσφατα ένα καινούργιο εργαστήριο ηλεκτρικών κινητήρων στη Σαγκάη της Κίνας, που είναι η τελευταία προσθήκη στο παγκόσμιο δίκτυο εγκαταστάσεων για την ανάπτυξη και δοκιμή εξαρτημάτων ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Το εργαστήριο αποτελεί μέρος των επενδύσεων που αφορούν την ανάπτυξη ηλεκτρικών κινητήρων στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας και την ενίσχυση των υπερσύγχρονων εργαστηρίων μπαταριών στην Κίνα και τη Σουηδία.
Αναλαμβάνοντας το ρόλο του κινητήρα εσωτερικής καύσης στην αυτοκινητοβιομηχανία, οι ηλεκτρικοί κινητήρες αποτελούν ένα θεμελιώδες δομικό στοιχείο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, μαζί με την μπαταρία και τα ηλεκτρονικά ισχύος. Η αλληλεπίδραση μεταξύ αυτών των τριών συνιστωσών τομέων είναι ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων, μετέδωσε το ΑΠΕ – ΜΠΕ.
Με την ανάπτυξη των ηλεκτρικών κινητήρων εσωτερικά, οι μηχανικοί της Volvo θα βελτιστοποιήσουν περαιτέρω τους ηλεκτρικούς κινητήρες και ολόκληρη την ηλεκτρική μετάδοση κίνησης στα νέα μοντέλα. Αυτή η προσέγγιση θα επιτρέψει στους μηχανικούς να επιτύχουν περαιτέρω κέρδη στην ενεργειακή απόδοση και τη συνολική απόδοση των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκίνητων.
«Μέσω του εσωτερικού σχεδιασμού και ανάπτυξης, μπορούμε να βελτιώσουμε τους ηλεκτρικούς κινητήρες μας σε ακόμα καλύτερα επίπεδα», δήλωσε ο Henrik Green, επικεφαλής τεχνολογίας της Volvo Cars. «Βελτιώνοντας συνεχώς τα συνολικά επίπεδα απόδοσης από την ενεργειακή απόδοση και άνεση, δημιουργούμε μια καλύτερη ηλεκτρική εμπειρία οδήγησης».
Οι ηλεκτρικοί κινητήρες επιτρέπουν χαρακτηριστικά γνωρίσματα για τα οποία είναι γνωστά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως η άμεση επιτάχυνση και το λεγόμενο One Pedal Driving, σύμφωνα με το οποίο οι οδηγοί χρησιμοποιούν το πεντάλ γκαζιού τόσο για επιτάχυνση όσο και για επιβράδυνση, ανάλογα με το αν ωθούν ή σηκώνουν το πόδι τους από το πεντάλ.
Το εργαστήριο ηλεκτρικού κινητήρα που άνοιξε πρόσφατα στη Σαγκάη, θα επικεντρωθεί κυρίως στην ανάπτυξη ηλεκτροκινητήρων για χρήση σε πλήρως ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα με βάση την επικείμενη αρθρωτή αρχιτεκτονική οχημάτων της Volvo.
Οι επενδύσεις στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη ηλεκτρικών κινητήρων αντιπροσωπεύουν ένα ακόμη βήμα προς τις φιλοδοξίες της Volvo και τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης. Στοχεύει στο 50% των πωλήσεών της να είναι πλήρως ηλεκτρικά οχήματα έως το 2025, με τα υπόλοιπα να είναι υβριδικά.
Η ηλεκτροδότηση είναι μέρος του ολοκληρωμένου σχεδίου για την προστασία του περιβάλλοντος εκ μέρους της εταιρείας που εστιάζει στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα σε όλες τις λειτουργίες και τα προϊόντα της εταιρείας και στη φιλοδοξία της να γίνει ουδέτερη ως προς το κλίμα έως το 2040.
Το σχέδιο υπερβαίνει την αντιμετώπιση των εκπομπών ρύπων μέσω της ηλεκτροκίνησης. Η εταιρεία θα αντιμετωπίσει επίσης τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στο δίκτυο παραγωγής της και τις ευρύτερες δραστηριότητές της, την αλυσίδα εφοδιασμού της και μέσω της ανακύκλωσης και της επαναχρησιμοποίησης υλικών.
Ως ένα πρώτο απτό βήμα προς το όραμά του 2040, η εταιρεία στοχεύει να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα του κύκλου ζωής ανά αυτοκίνητο κατά 40% μεταξύ 2018 και 2025.