Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι δράσεις της Marketing Greece για την επικοινωνία του ελληνικού τουριστικού προϊόντος στο διεθνές κοινό, στις οποίες εφέτος θα ληφθεί υπόψη ότι η Ελλάδα, έως πρότινος στην τελευταία έκθεση του διεθνούς ινστιτούτου Ipso και ειδικότερα στον δείκτη 2020 Anholt-Ipsos Nation Brands Index, επανέρχεται στην 5 θέση, όσον αφορά τη φήμη της στον τουρισμό.
Όπως τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Ιωάννα Δρέττα, διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, του μη κερδοσκοπικού φορέα του ιδιωτικού τομέα για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, «η Ελλάδα πλέον πρέπει να επικοινωνεί τα μηνύματα της υπό το πρίσμα ότι είναι ένα παγκόσμιο Brand με διεθνή αναγνώριση.
Να σημειώσω εδώ και τη πολύ σημαντική παρουσία της χώρας μας στο εξώφυλλο του περιοδικού Monocle, με αφορμή την πρώτη θέση που κατέκτησε η Ελλάδα στην έρευνα soft power super stars. Είναι λοιπόν εξέχουσας σημασίας, οι τεχνικές προσέλκυσης τουριστών του παρελθόντος να μην βρίσκονται στην τρέχουσα ατζέντα της επικοινωνίας. “Πρέπει να επικοινωνούμε με βάση το γεγονός ότι είμαστε πέμπτοι στον κόσμο”» σημειώνει η κα Δρέττα και η επόμενη εκστρατεία προβολής της Marketing Greece θα κινηθεί σε αυτό το αξίωμα.
Στο μεταξύ για τις αρχές Δεκεμβρίου, η Marketing Greece θα παρουσιάσει μια καμπάνια επικοινωνίας για τις υπαίθριες δραστηριότητες στην Ελλάδα, που αφενός μεν είναι συμβατές με τις επιταγές του Covid 19, αφετέρου αναδεικνύουν τον βιωματικό και αυθεντικό χαρακτήρα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, όπως αναφέρει η κα Δρέττα. Η παρούσα καμπάνια θα περιλαμβάνει όλα τα σύγχρονα εργαλεία της επικοινωνίας με όχημα την εικόνα και τα Video.