Το “παρών” στην διεθνή έκθεση τουρισμού του Λονδίνου, που φέτος πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά έδωσε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, «στο πλαίσιο του προγραμματισμού των δράσεων προβολής της Θεσσαλονίκης και της αναγκαιότητας προσαρμογής όλων στις απαιτήσεις της νέας εποχής», όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Σύμφωνα με το ΑΠΕ – ΜΠΕ, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τον ΕΟΤ συμμετείχε σε διαδικτυακές επαγγελματικές συναντήσεις, όπου αναδείχθηκαν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που διαθέτει η πόλη και παρουσιάστηκαν όλα τα σημεία ιστορικού, πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος.
Στις επαγγελματικές συναντήσεις συμμετείχε εκπρόσωπος του τμήματος Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης. Ιδιαίτερα θετικά ήταν τα μηνύματα για τη Θεσσαλονίκη από την ABTA (the Association of British Travel Agents ) καθώς οι ταξιδιωτικοί πράκτορες ψάχνουν για νέους προορισμούς και η Θεσσαλονίκη αποτελεί έναν προορισμό – πρόκληση.
Όπως επισημαίνεται από τον ΟΤΘ, η διεθνής έκθεση τουρισμού World Travel Market Virtual, είναι η αναγκαία εξέλιξη της WTM που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο Λονδίνο και συγκεντρώνει το ενδιαφέρον της τουριστικής αγοράς όλου του κόσμου. Η World Travel Market Virtual αποτέλεσε μια από τις πιο σοβαρές προσπάθειες επικοινωνίας της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς από την έναρξη της πανδημίας.