Υπεραξίες έφερε και ο COVID-19 στην εταιρεία «Παπουτσάνης» η οποία, να σημειωθεί, είναι από τις ελάχιστες εισηγμένες που εμφάνισαν άνοδο τα οικονομικά της δεδομένα στο εννεάμηνο, σε αντίθεση με την πλειοψηφία που μετρούν τις πληγές τους από την πανδημία του κορωνοϊου.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, η κατηγορία των επώνυμων προϊόντων της Παπουτσάνης παρουσίασε αύξηση κατά 109% το εννεάμηνο του 2020, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Κύριος μοχλός ανάπτυξης της κατηγορίας είναι η αυξημένη ζήτηση στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής αλλά και αντισηπτικών, ως συνέπεια της πανδημίας του COVID-19. Πιο αναλυτικά ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε κατά 38% φθάνοντας τα 30,8 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2020 έναντι 22,4 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2019. Τα προ φόρων κέρδη ,τόκων και αποσβέσεων EBITDA ενισχύθηκαν κατά 135% και ανήλθαν σε 6,3 εκατ. ευρώ από 2,7 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2019. Τα καθαρά κέρδη υπερ διπλασιάστηκαν σημειώνοντας άνοδο κατά 236% στα 3,5 εκατ. ευρώ από 1εκατ. ευρώ. Το ξέσπασμα της πανδημίας του Covid-19 δημιούργησε σημαντικές προκλήσεις για την εταιρεία αναδεικνύοντας ταυτόχρονα γρήγορα αντανακλαστικά, ευελιξία και προσαρμοστικότητα, η εταιρεία αντέδρασε δυναμικά, συνεχίζοντας την ισχυρή αναπτυξιακή πορεία των τελευταίων ετών, με υψηλές επιδόσεις και στο εννεάμηνο.
Η διοίκηση της Παπουτσάνης βάζει ψηλά τον πήχη των προσδοκιών για τη φετινή χρονιά σε σχέση με πέρυσι, αλλά και για το 2021, καθώς έχει στα σκαριά συνεργασία με Γερμανική πολυεθνική εταιρεία, με την οποία ξεκίνησε εμπορική συνεργασία στο τρίτο τρίμηνο του 2020.
Ο κ. Μενέλαος Τασόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, με την ευκαιρία των οικονομικών αποτελεσμάτων δήλωσε ότι «η στρατηγική ανάπτυξης που υιοθετήσαμε και η οποία βασίζεται σε διαφορετικούς τομείς δραστηριότητας αποδείχτηκε επιτυχημένη. Στο ίδιο πλαίσιο, η είσοδός μας στην παραγωγή απολυμαντικών και βιοκτόνων προϊόντων συνέβαλε στην αντιμετώπιση των απωλειών που προέκυψαν από το ξενοδοχειακό κομμάτι και κατέληξε σημειώνοντας ότι για το υπόλοιπο του έτους πιστεύουμε ότι θα συνεχίσουμε την αναπτυξιακή μας πορεία, με οδηγό την περαιτέρω ανάπτυξη των εμπορικών πρωτοβουλιών, την πραγματοποίηση των επενδυτικών μας σχεδίων και την υλοποίηση ενεργειών για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας των brands της εταιρείας».