Πηγή Εικόνας: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τα σχέδια του ΟΛΘ για το μέλλον και το ρόλο του στη Ν.Α Ευρώπη πληροφορήθηκε από πρώτο χέρι ο υφυπουργός Εσωτερικών Μακεδονίας και Θράκης κ. Θεόδωρος Καράογλου από τη διοίκηση της εταιρείας και, συγκεκριμένα, από τον πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού κ. Αθανάσιο Λιάγκο και τον διευθύνοντα σύμβουλο κ. Franco Nikola Cupolo.

Τα αναπτυξιακά βήματα του ΟΛΘ περνούν υποχρεωτικά από την ταχύτατη ολοκλήρωση των βασικών υποδομών του λιμανιού που θα του επιτρέψουν να παρουσιάσει το νέο του και εξωστρεφές πρόσωπό και, συνάμα, θα καταστήσουν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης ουσιαστικό μοχλό οικονομικής ανάπτυξης για τη Βόρεια Ελλάδα και το σύνολο της Ν.Α. Ευρώπης ,ανέφερε ο πρόεδρος κ Αθανάσιος Λιάγκος, επισημαίνοντας ότι η νέα στρατηγική που ακολουθείται εστιάζεται την άνοδο της εμπορευματικής κίνησης και στη μετεξέλιξή του σε ανταγωνιστικό λιμάνι διεθνούς βεληνεκούς.

Από την πλευρά του, ο υφυπουργός Εσωτερικών Μακεδονίας και Θράκης έκανε ξεχωριστή μνεία στα εξαιρετικά αποτελέσματα που καταγράφει η Διοίκηση του Οργανισμού, καθώς και στις στοχευμένες πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει για να αναδείξει τη γεωστρατηγική σημασία του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και να το καταστήσει μέσο προσέλκυσης επενδύσεων αλλά και σημαντικό κόμβο μεταφορών.

Όπως τόνισε ο κ. Καράογλου: “Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης αναβαθμίζεται σε λιμάνι της καινοτομίας, της τεχνολογίας και της ανάπτυξης. Ο εκσυγχρονισμός του θα οδηγήσει σε αυξημένη δραστηριότητα που συνεπάγεται βελτίωση του εξαγωγικού τοπίου στη Μακεδονία και τη Θράκη και φυσικά οικονομική πρόοδο της ευρύτερης περιοχής.

Η θετική του επίδραση θα γίνει ορατή τα επόμενα χρόνια και το λιμάνι μας θα αποτελέσει κύρια εμπορευματική πύλη της Ευρώπης, βοηθώντας ενεργά τη Βόρεια Ελλάδα να προσελκύσει περισσότερες, μεγαλυτερες και σημαντικότερες επενδύσεις. Το Υπουργείο Εσωτερικών (Τομέας Μακεδονίας και Θράκης) συνεργάζεται στενά με τη Διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης ώστε η αναβάθμιση του ΟΛΘ να αλλάξει την εικόνα της Μακεδονίας και της Θράκης”.

Ο ΟΛΘ ΑΕ προχωρά στην ολοκλήρωση των βασικών έργων υποδομής, όπως είναι τα έργα στον έκτο προβλήτα και η σύνδεση του λιμανιού με την Εγνατία Οδό και το σιδηροδρομικό δίκτυο.