Πηγή Εικόνας: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Το Hyundai i30 ανανεώθηκε με νέα σχεδιαστικά στοιχεία. Διακρίνεται από το αναβαθμισμένο εμπρός τμήμα και από τα εντυπωσιακά LED φώτα ημέρας σχήματος V.

Το πίσω τμήμα εκφράζει τον προηγμένο χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ενώ ο πλήρως ανασχεδιασμένος πίσω προφυλακτήρας βελτιώνει την αεροδυναμική απόδοση.

Τα i30 Hatchback και i30 Fastback διατίθενται πλέον και σε εκδόσεις N Line. Οι συγκεκριμένες εκδόσεις διαφοροποιούνται τόσο σε σχεδιασμό όσο και σε εξοπλισμό, σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις i30. Επιπρόσθετα, οι εκδόσεις i30 Ν Line στους ισχυρότερους κινητήρες βενζίνης 48V Hybrid Turbo 160 ίππων και 48V Hybrid Diesel 136 ίππων, διαθέτουν και διαφοροποιημένη ρύθμιση στο σύστημα διεύθυνσης και αναρτήσεων, προδιαθέτοντας για ακόμη περισσότερη οδηγική απόλαυση.

Σχεδιαστικά, το i30 N Line διαθέτει φαρδύτερη μάσκα μπροστά και νέο πίσω προφυλακτήρα, δημιουργώντας μία τολμηρή, δυναμική και ζωηρή εμφάνιση. Εμπνευσμένη από τη σχεδίαση των αεροσκαφών, η κάτω κεντρική μάσκα κυριαρχεί στη περιοχή του εμπρός προφυλακτήρα. Τα πλευρικά ανοίγματα φέρουν πτερύγια που βελτιώνουν την αεροδυναμική απόδοση. Η νέα σχεδίαση του πίσω προφυλακτήρα υπογραμμίζει το δυναμικό χαρακτήρα του N Line.

Η μοναδική σχεδιαστική φιλοσοφία του νέου Hyundai i30 δίνει το «παρών» και στο εσωτερικό. Επιφάνειες υψηλής ποιότητας και ανανεωμένη καμπίνα είναι τα δύο βασικά χαρακτηριστικά του μοντέλου. Το εργονομικό εσωτερικό προσφέρει καλύτερη θέση οδήγησης, ενώ και οι υπόλοιποι συνεπιβάτες απολαμβάνουν ένα άνετο ταξίδι με άπλετο χώρο για όλη την οικογένεια, μετέδωσε το ΑΠΕ – ΜΠΕ.

Η στάνταρ οθόνη πολυμέσων 8” συνοδεύεται από την προβολή εικόνας από κάμερα οπισθοπορίας, ενώ προσφέρει προηγμένη συνδεσιμότητα μέσω των εφαρμογών Android Auto και AppleCarPla. Ο ραδιοφωνικός ήχος μεταδίδεται καθαρότερα από ποτέ στα 6 ηχεία (4 βασικά και 2 tweeters) του i30 από όσους ραδιοφωνικούς σταθμούς εκπέμπουν ψηφιακό σήμα DAB.

Για πρώτη φορά το i30 διατίθεται με εξηλεκτρισμένη 48V Hybrid Turbo τεχνολογία μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων διοξειδίου του άνθρακα και αυξάνοντας την απόδοση. Το υβριδικό σύστημα κίνησης 48V Hybrid υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, με «ενέσεις» ηλεκτρικής ενέργειας σε διαφορετικά στάδια οδήγησης. Τα 48VHybrid σύνολα διατίθενται με το πρωτοποριακό Intelligent Manual Transmission (iMT) για ακόμα μεγαλύτερη απόδοση.

Το iMT διαθέτει ηλεκτρονικό συμπλέκτη που συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης των 48V Hybrid εκδόσεων. Για αυξημένη οικονομία, το iMT αποσυνδέει τον κινητήρα από το σύστημα μετάδοσης όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι και το όχημα εισέρχεται σε λειτουργία coasting (πρόγραμμα ρολαρίσματος) με μειωμένη κατανάλωση.

Το νέο i30 διαθέτει επίσης ένα νέο κινητήρα 1.5lt με 110 ίππους που συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Επιπρόσθετα, ο 1.0L T-GDi κινητήρας αποδίδει 120 ίππους και συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Επίσης διατίθεται και σε 48V Hybrid έκδοση για πιο οικονομική κατανάλωση και για πρώτη φορά συνδέεται με ένα 6-τάχυτο κιβώτιο Intelligent Manual Transmission (iMT) ή 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7-DCT) .

Τέλος, ένας κινητήρας 1.6L CRDi διατίθεται με 115 και 136 ίππους. Η πρώτη έκδοση συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT). Η έκδοση των 136 ίππων διατίθεται με 48V Hybrid σύστημα, το οποίο συνδυάζεται με 6-τάχυτο κιβώτιο Intelligent Manual Transmission (iMT) ή το 7-τάχυτο DCT.