Τη νέα υπηρεσία e-bill, με την οποία κάθε πελάτης θα λαμβάνει ηλεκτρονικά τους λογαριασμούς του φυσικού αερίου και ρεύματος, σε κάθε οικιακή ή επαγγελματική παροχή, παρουσίασε η ΖeniΘ.
Παράλληλα προσφέρει δωρεάν την υπηρεσία ΖeniΘ Bill Protection, σε συνεργασία με την ΑΧΑ Ασφαλιστική για 1 χρόνο.
Με το e-bill, η εταιρεία καταργεί την ταχυδρομική αποστολή των έντυπων λογαριασμών φυσικού αερίου και ρεύματος, συμβάλλοντας στην προστασία του περιβάλλοντος μέσω της σημαντικής μείωσης κατανάλωσης χαρτιού. Ακόμη, με την εγγραφή στη νέα υπηρεσία e-bill, οι πελάτες της ZeniΘ επωφελούνται αυτόματα από την υπηρεσία ΖeniΘ Bill Protection, με δωρεάν προστασία για 12 μήνες. Με το ΖeniΘ Bill Protection η εταιρεία καλύπτει το ποσό του λογαριασμού σε περίπτωση αδυναμίας αποπληρωμής (έως 200Euro) λόγω ακούσιας ανεργίας, ασθένειας, ατυχήματος ή νοσηλείας.
Η νέα υπηρεσία e-bill εμπλουτίζει την πλατφόρμα «έξυπνων» ηλεκτρονικών υπηρεσιών της ZeniΘ, στις οποίες περιλαμβάνονται οι υπηρεσίες Live Chat και Click2Call στο www.zenith.gr, η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης 18321, καθώς και το δίκτυο των καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα.
O κ. Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας της ZeniΘ, δήλωσε σχετικά: «Η υπηρεσία e-bill αποτελεί επιβράβευση της εμπιστοσύνης των πελατών μας και μια ακόμη απόδειξη για το ότι κρατάμε τις υποσχέσεις μας για συνεχή αναβάθμιση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών μας, προς ευκολία του κοινού. Αναπτύσσουμε τις υπηρεσίες μας με βάση την καινοτομία και τις απαιτήσεις της “digital” εποχής που διανύουμε και με γνώμονα την καλύτερη δυνατή εμπειρία των πελατών μας, πάντα με σεβασμό στο περιβάλλον. Τέλος, στην περίεργη εποχή που διανύουμε, το πρόγραμμα ασφάλισης ΖeniΘ Bill Protection σε συνεργασία με την ΑΧΑ Ασφαλιστική που προσφέρουμε δωρεάν σε όσους ενεργοποιήσουν την υπηρεσία e-bill δίνει μια επιπλέον ασφάλεια στους πελάτες μας».