Δεύτερη επιχείρηση για την ανάσυρση ηλεκτρικών πατινιών από τον Θερμαϊκό
Δεύτερη επιχείρηση για την ανάσυρση ηλεκτρικών πατινιών από τον ΘερμαϊκόΠηγή Εικόνας: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Η ανάπτυξη του τουρισμού και η προβολή του προορισμού της Κεντρικής Μακεδονίας το επόμενο χρονικό διάστημα και μάλιστα ως προορισμού επισκέψεων για όλο τον χρόνο, βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης της Γενικής Γραμματέως Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης Βίκυς Λοΐζου με τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Τζιτζικώστα, παρουσία του τομεάρχη Τουρισμού Αλέξανδρου Θάνου.

Σε δηλώσεις της η κ. Λοΐζου επισήμανε ότι αναζητούνται οι κατάλληλες συνέργειες ώστε να αυξηθεί το πολλαπλασιαστικό αποτέλεσμα για τον τουρισμό, ο οποίος, όπως τόνισε, «μπορεί να αποτελέσει ένα αναβαθμισμένο προϊόν, από το οποίο μπορούμε να αξιοποιήσουμε την εμπειρία και του κορονοϊού που δημιούργησε κάποιες ιδιαίτερες συνθήκες».

Σύμφωνα με το ΑΠΕ – ΜΠΕ, ο κ. Τζιτζικώστας ανέφερε ότι το επόμενο διάστημα θα επακολουθήσουν και άλλες συναντήσεις τεχνικού χαρακτήρα για την αναβάθμιση της ήδη καλής συνεργασίας μεταξύ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και του Υπουργείου Τουρισμού. «Η Κεντρική Μακεδονία είναι ένας τόπος τουρισμού για 365 ημέρες το χρόνο, επί 12 μήνες.

Με αυτή τη φιλοσοφία και με αυτήν τη λογική ως διοίκηση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας με τη συνδρομή και τη στήριξη του υπουργείου Τουρισμού θέλουμε να συνεχίσουμε να προβάλλουμε τον τόπο μας. Άλλωστε, καταφέραμε τα τρία τελευταία χρόνια η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας να είναι η πρώτη περιφέρεια στην Ελλάδα σε αφίξεις τουριστών, κάτι που δείχνει ότι η δουλειά αυτή πιάνει τόπο και ότι η Βόρεια Ελλάδα και η Κεντρική Μακεδονία υπάρχουν πια για τα καλά στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη» πρόσθεσε.