Το πρώτο βραβείο αξιοπιστίας κέρδισε η Peugeot κατά τη διάρκεια του 13ου διαγωνισμού καλύτερης μάρκας, με πρωτοβουλία του περιοδικού «le Journal de l’Automobile».
Η μελέτη που στάθηκε αφορμή για τη φετινή βράβευση πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο του 2020 σε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα πολιτών, όπως μετέδωσε το ΑΠΕ – ΜΠΕ.
Τα αποτελέσματα έδειξαν πως η τιμή του αυτοκινήτου σε συνδυασμό με την αξιοπιστία, την ασφάλεια και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα είναι οι πλέον αποφασιστικοί παράγοντες για την αγορά ενός αυτοκινήτου. Με γνώμονα αυτό το εύρημα, το περιοδικό δημιούργησε τρία ξεχωριστά βραβεία. Της αξιοπιστίας, της ασφάλειας και του περιβαλλοντικού αποτυπώματος.