Σε δύο νέες συνεργασίες προχωρά η Lidl Ελλάς, οι οποίες θα αφήσουν το αποτύπωμά τους στην ελληνική κοινωνία, επισφραγίζοντας την ουσιαστική συνεισφορά της εταιρείας στη χώρα, όπως ανακοινώθηκε στο πλαίσιο εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε εχθές το βράδυ στο Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών, όπως μετέδωσε το ΑΠΕ – ΜΠΕ.
Συγκεκριμένα, η Lidl Ελλάς ξεκινά συνεργασία με το Κοινωφελές Ίδρυμα Α.Κ. Λασκαρίδη, κάτω από την ομπρέλα του προγράμματος «Ελλάδα χωρίς Πλαστικά μιας Χρήσης», της κοινής πρωτοβουλίας του υπουργείου Περιβάλλοντος & Ενέργειας και του Κοινωφελούς Ιδρύματος A.K. Λασκαρίδη. Πρόκειται για την πρώτη δράση ανοιχτής καινοτομίας με στόχο την ενεργοποίηση της κοινωνίας και των επιχειρήσεων για τη δημιουργία πρωτότυπων εφαρμογών που συμβάλλουν, μέσα από την τεχνολογία και την ψηφιοποίηση, στους στόχους της εκστρατείας, ανοίγοντας τον δρόμο και σε άλλες πρωτοβουλίες με θετικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, αλλά και ανταγωνιστικότητα στην αγορά.
«Η Lidl Ελλάς, μια εταιρεία με σαφή, στρατηγικό προσανατολισμό στη βιωσιμότητα σε πολλά επίπεδα, υποστηρίζει αυτό το σημαντικό έργο που θα φέρει στο ίδιο τραπέζι πρόσωπα και ομάδες που θα κάνουν την περιβαλλοντική πρόκληση πηγή δημιουργίας» επεσήμανε η Δρ. Αγγελική Κοσμοπούλου, εκτελεστική διευθύντρια του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανασίου Λασκαρίδη.
Η συνεργασία της Lidl Ελλάς με το Κοινωφελές Ίδρυμα Α.Κ. Λασκαρίδη συνάδει απόλυτα με την πρωτοβουλία REset Plastic, τη διεθνή στρατηγική του ομίλου Schwarz για το πλαστικό, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς, και συγκεκριμένα στο πεδίο δράσης REsearch για την υποστήριξη ερευνών με σκοπό την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων για την προστασία των φυσικών πόρων.
Επίσης, με αφορμή τον εορτασμό για τα 200 χρόνια από την επανάσταση του 1821, η Lidl Ελλάς προχωρά στην υλοποίηση ενός έργου μεγάλης πολιτιστικής, ιστορικής και συναισθηματικής αξίας, προσφέροντας στους Έλληνες μία σημαντική εθνική πολιτιστική κληρονομιά. Πρόκειται για μια σειρά πολιτιστικών δράσεων με στόχο τον αναστοχασμό πάνω στον διαχρονικό ρόλο και τη σημασία του τραγουδιού στη διαμόρφωση της ιστορικής μνήμης, της συλλογικής ταυτότητας και της εθνικής αυτογνωσίας. Μέσα από 63 τραγούδια, θα δοθεί η ιστορία του τόπου από το 1821 έως σήμερα. Τον γενικό συντονισμό και την καλλιτεχνική επιμέλεια θα έχει ο Σταύρος Ξαρχάκος, σε συνεργασία με τον Λάμπρο Λιάβα, καθηγητή εθνομουσικολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών.
«Tη δυναμική και διαχρονικότητα της ελληνικής μουσικής παράδοσης έρχεται να προβάλει η πρόταση-δράση που προγραμματίζουμε στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 200 χρόνια από την Εθνεγερσία, με την πρωτοβουλία κι ευγενική υποστήριξη της Lidl Ελλάς», δήλωσε ο μουσικοσυνθέτης Σταύρος Ξαρχάκος.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης της Lidl Ελλάς, παρουσιάστηκε το στρατηγικό πλάνο της εταιρείας για την ανάπτυξη και βιωσιμότητα της οικονομίας, της κοινωνίας και του περιβάλλοντος, ενώ παρουσιάστηκαν στοιχεία από την πέμπτη κατά σειρά μελέτη κοινωνικο-οικονομικής επίδρασης της Lidl στην Ελλάδα για την περίοδο Μαρτίου 2019 – Φεβρουαρίου 2020, η οποία προσδιορίζει και αξιολογεί τις επιδράσεις που δημιουργούνται από τη λειτουργία της εταιρίας στην Ελλάδα, για την οικονομία και την κοινωνία της χώρας. «Είμαστε κοινωνικοί συνοδοιπόροι, πολύ περισσότερο στις περιόδους κρίσης. Γιατί στις δύσκολες στιγμές η ευθύνη πέφτει βαρύτερη στους ώμους μας. Όσο μεγαλύτερη η εταιρεία, τόσο μεγαλύτερη η ευθύνη της να στηρίξει, να συσπειρώσει τον κοινωνικό ιστό», δήλωσε ο Ιάκωβος Ανδρεανίδης, πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς.